Az USA tengerészgyalogságának jelmondatát (magyarul, szabadon: örök hűség) viselő csomag erősen épül a masszív rajongóbázis visszajelzéseire, így, bár a játék továbbra sem követi szóról szóra az 1936-1948 közötti időszak eseményeit (elvégre minden attól függ, hogyan irányítjuk a választott ország haderőit), sokkal több ponton találkozik a valósággal, több a történelmileg hiteles mozzanat. Ezt több száz új esemény is elősegíti, vagy az olyan apróságok, mint a továbbfejleszthető dandárok (a gyalogságot például motorizálhatjuk), illetve az új 1940-es szcenárió végre befoltozza az időskála egyik „lyukát”. Kiemelt szerephez jutnak a szövetségeseink is, ugyanis épp úgy, mint a nagy világégés során, itt is kérhetünk tőlük segítséget, legyen az utánpótlás (eszközök vagy csapatok formájában), vagy épp egy adott célpont megtámadása, de megoszthatjuk velük technológiai kutatásaink, fejlesztéseink eredményeit is. Ez nem csak a 32 fős multiban fog jól jönni, hanem az ígéretek szerint alaposan felturbózott mesterséges intelligencia elleni ütközetekben is; az MI a fejlesztők szerint „hősiesen védi területeit, képes többfrontos inváziókra és nagy tengeri csapásmérő erők kommandírozására”, az általa irányított főhadiszállások eltérő súllyal kezelik a szárazföldi-, légi- és vízi hadműveleteket, illetve valósághűbb diplomáciára és stratégiai szintű termelésre számíthatunk a részéről.
A csomag birtokában ráadásul igazán kiélhetjük kreatív és stratégiai vágyainkat, ugyanis egy egyszerű eszközzel létrehozhatjuk saját hadszíntereinket, az új „Order of Battle Browser” segítségével átszervezhetjük a parancshierarchiát (amely immár megjelenik a térképen is), de még a játék indulása is tartogat meglepetést: beállíthatunk magunknak egy győzelmi feltételt, amely azonban ellenfeleink számára titok marad, így mozgásainkból és tevékenységünkből kell kitalálniuk, mire hajtunk, mielőtt késő lenne.
A Hearts of Iron III: Semper Fi 2010 második negyedévében lesz megvásárolható az ismert digitális csatornákon, többek között a Steam, a Direct2Drive, illetve a Paradox saját, Impulse rendszerén keresztül.
A csomag birtokában ráadásul igazán kiélhetjük kreatív és stratégiai vágyainkat, ugyanis egy egyszerű eszközzel létrehozhatjuk saját hadszíntereinket, az új „Order of Battle Browser” segítségével átszervezhetjük a parancshierarchiát (amely immár megjelenik a térképen is), de még a játék indulása is tartogat meglepetést: beállíthatunk magunknak egy győzelmi feltételt, amely azonban ellenfeleink számára titok marad, így mozgásainkból és tevékenységünkből kell kitalálniuk, mire hajtunk, mielőtt késő lenne.
A Hearts of Iron III: Semper Fi 2010 második negyedévében lesz megvásárolható az ismert digitális csatornákon, többek között a Steam, a Direct2Drive, illetve a Paradox saját, Impulse rendszerén keresztül.
Sarló kalapács tudomásom szerint nem tiltott jelkép.
Borza2: Amikor kiválasztod a kampányt, és az országot, alul ott van hogy options vagy advanced vagy mittomén, ahol beállíthatod hoyg milyen gyors legyen a játék, milyen időközönként mentsen, meddig tartson stb. Találsz egy USE COUNTER nevű opciót. Azt állítsd az ellenkezőjére, azt hiszem OFF-ra és akkor a kockák helyett végre seregeket és páncélosokat fogsz látni.
Nem tudja valaki hogy lehet átállítani a azt,hogy a seregek katona képében legyenek ne pedig ilyen "borítékokban"? Már ha lehet. Mert ezt leszámítva jó játék.
Habár egyszer kipróbáltam,de angol tudás nélkül nincs sok értelme.
Habár néha inkább gazdaság-politika szimulátor de hát a háború nem csak a harcokról szólt..