A sajtóközlemény szerint a H.A.W.X. fejlesztőcsapat szorosan együttműködik a GeoEye specialistáival, hogy a játék 16 helyszínét, Rio De Janeirótól Cape Canaveralon át a Közép-Keletig, valós műholdképek alapján építsék fel. Így aztán a parázs légi párbajokat e háromdimenziós, fotorealisztikus térképek felett vívhatjuk majd meg, mely kétségtelenül hozzá fog járulni a minél teljesebb játékélményhez, még ha ugye ez pusztán máz és külsőség is, de mondom, hangulati elemnek remek lesz.
A GeoEye IKONOS nevű szatellitje volt az első kereskedelmi műhold, melyet speciálisan az ilyen, elsősorban a térképészetben, a nemzetvédelemben, a légi- és tengeri szállításban, a környezet monitorozásában, és a biztosítási kockázatkezelésben használt fényképek elkészítésére lőttek fel. A nagy felbontású, elképesztő minőségű és részletességű képek a fejlesztők hite szerint a játékosoknak a valóság élményét adják, hogy jobban beleélhessék magukat az „itt és most” nagyszerűségébe (ezen a mondaton sokat dolgoztam, kéretik megbecsülni...).
A Ubisoft fejlesztői az amerikai Geological Survey and the Center for Earth Resources Observations and Science (USGS/EROS) szakértőinek segítségével alkották meg a topográfiai alapokat, melyre a műholdképeket, mint textúrát ráfeszítették, hogy minél realisztikusabban alkothassák meg bolygónkat a játékon belül.
A cuccról már többször írtunk, de talán a sztoriról, mert ilyen is lesz, még nem. Eszerint tehát 2014-ben járunk, a nemzetállam korszaka a végéhez közeledik, egyre több állam kötelezi el magát a privát katonai társaságok mellett, amelyek a törvényeket meglehetősen szabadon értelmezik. A Reykjaviki Egyezmény legitimizálja ezek létét, jogokat biztosítva számukra mindenféle katonai művelethez. És ahogy a megbízók gyűlnek, úgy kerül egyre nagyobb, már-már kezelhetetlen hatalom e társulatok kezébe...
A H.A.W.X. lényege persze a szupermodern gépek terelgetése, a hangsebesség háromszorosával való száguldás, és a látványos, intenzív légi összecsapások lesznek, és ha minden jól megy, már idén ősszel kipróbálhatjuk, mit hoztak össze az Ubisoft francia, amerikai és román szakijai.
Álljon itt ízelítőnek egy, a májusi E3-on kamerával rögzített videó, mely a játékba enged bepillantást két perc erejéig.
A GeoEye IKONOS nevű szatellitje volt az első kereskedelmi műhold, melyet speciálisan az ilyen, elsősorban a térképészetben, a nemzetvédelemben, a légi- és tengeri szállításban, a környezet monitorozásában, és a biztosítási kockázatkezelésben használt fényképek elkészítésére lőttek fel. A nagy felbontású, elképesztő minőségű és részletességű képek a fejlesztők hite szerint a játékosoknak a valóság élményét adják, hogy jobban beleélhessék magukat az „itt és most” nagyszerűségébe (ezen a mondaton sokat dolgoztam, kéretik megbecsülni...).
A Ubisoft fejlesztői az amerikai Geological Survey and the Center for Earth Resources Observations and Science (USGS/EROS) szakértőinek segítségével alkották meg a topográfiai alapokat, melyre a műholdképeket, mint textúrát ráfeszítették, hogy minél realisztikusabban alkothassák meg bolygónkat a játékon belül.
A cuccról már többször írtunk, de talán a sztoriról, mert ilyen is lesz, még nem. Eszerint tehát 2014-ben járunk, a nemzetállam korszaka a végéhez közeledik, egyre több állam kötelezi el magát a privát katonai társaságok mellett, amelyek a törvényeket meglehetősen szabadon értelmezik. A Reykjaviki Egyezmény legitimizálja ezek létét, jogokat biztosítva számukra mindenféle katonai művelethez. És ahogy a megbízók gyűlnek, úgy kerül egyre nagyobb, már-már kezelhetetlen hatalom e társulatok kezébe...
A H.A.W.X. lényege persze a szupermodern gépek terelgetése, a hangsebesség háromszorosával való száguldás, és a látványos, intenzív légi összecsapások lesznek, és ha minden jól megy, már idén ősszel kipróbálhatjuk, mit hoztak össze az Ubisoft francia, amerikai és román szakijai.
Álljon itt ízelítőnek egy, a májusi E3-on kamerával rögzített videó, mely a játékba enged bepillantást két perc erejéig.
amúgy már szerintem a Blazing Angels 2 is unalmas volt
az első részt nagyon szerettem de a második arról szólt hogy több száz repcsit lőj szét egy pályán
és úgy néz ki ez is erre épül
szerintem most itt a szép külső megint cska egy unalmas belsőt fog takarni