- A Play At Home ingyenes játékait több, mint 60 millió alkalommal töltötték le
- Ezt Jim Ryan mondta el egy interjúban
A járvány miatt rengetegen hosszú időre az otthonukban ragadtak, és világszerte sok helyen még mindig tartanak a különböző szigorú korlátozások. A Sony a Play At Home kampány keretében olyan ingyenes játékkal igyekezett több körben is csillapítani az emberekre nehezedő nyomást, mint például a Ratchet & Clank, a Journey, az Uncharted: The Nathan Drake Collection, a Horizon Zero Dawn és a Subnautica, amik megszerzéséhez elég volt egy PSN fiók, nem kellett se PlayStation Plus előfizetés és vásárláshoz sem volt kötve. Jim Ryan egy friss GamesIndustry.biz interjúban fedte fel, hogy a kampány hatalmas siker volt, melynek részeként több, mint 60 millió játékot töltöttek le a játékosok világszerte. A kérdésre, hogy a Play At Home visszatérhet-e újra Ryan azt mondta, hogy meglátjuk, hogyan alakul a jövő, de ha ismét súlyosra fordulna a helyzet elképzelhető, hogy újabb hasonló gesztust tesznek majd a közösségnek.