A Blizzard igazán büszke lehet magára. Nem elég, hogy egy minden téren kielégítő folytatással állt elő, de anyagilag is sikeres játékot készített, ugyanis a StarCraft II egyetlen hónap leforgása alatt hárommillió példányban kelt el. Ez a teljesítmény igen dicséretes egy PC-re és Macre kiadott programhoz képest, az pedig, hogy a Wings of Liberty minden idők leggyorsabban fogyó RTS-e, már csak hab a tortán. Gratulálunk Blizzard, reméljük, hogy a jövőben is folytatódik a sikerszéria!
Hárommillió StarCraft II egyetlen hónap alatt
Jól fogy a StarCraft II -- egy hónap alatt hárommillió darabot adtak el. A Blizzard büszke, az Activison pedig gazdagszik.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
StarCraft 2: Wings of Liberty megjelenés:
2010. július 27.
StarCraft 2: Wings of Liberty gépigény:
CPU: 2600 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 12 GB
Mellesleg szerintem sem makulátlan játék, de a hangulata miatt elfelejtem neki a hibákat. Nincs is annál szebb, mikor egy tökös marine-csapattal szétkúrjuk az ellen bázisát.
"FOS ennyi embert átvertek evvel a gyenge gémmel ezt is a bilzardt csinálta"
Gondolom, ezt azután mondod, hogy végigjátszottad a singleplayert, majd utána hónapokat toltad multiban. Legalábbis én nem feltételezem, hogy be se töltötted, és eme magasröptű "véleményed" esetleg a haverok elmondása alapján született - akik szintén nem játszottak a játékkal, csak éppen olyan divatos mostanában fikázni a Blizzardot, hogy miért is ne "fos"-ozzuk.
Egyébként meg nem feltétlenül a Blizzardot kell szidni emiatt az üzletpolitika miatt. Szvsz, ha az Activisionnel nem paktáltak volna le, akkor talán mindhárom kampányt megkapjuk, ha ugyanennyiért is. De persze, mint fentebb írtam, aki multizik, annak ez bizonyára maximálisan megérte, hiszen ott elérhető az összes faj, meg még a rengeteg lehetőség, ami az új Battle.nethez tartozik.
S nem, nem az egyéni véleménnyel van a baj. A Fórumon is sokan leírták, hogy nem tetszik, miután kipróbálták. De az ilyen "rakat szar", meg "fos", meg "átverés" már annyira ismerős szövegek. Honnan is? Ja, várj, igen, a játék megjelenése előttről, még az első rész idejéből.
És a játékban meg pont a sztori a legnagyobb csalódás szvsz.
ON: Én speciel padlót fogtam, annyira jó lett a játék. Bár azt hozzá kell tegyem, engem csak a sztori meg a hadjárat érdekelt elsősorban... és ezek bizony ott voltak a szeren. Persze hallom én is a kötekedő véleményeket, de ezek vagy elég mondvacsináltak/szubjektívek, vagy csak annyi értelem és indoklás van bennük, mint a fentebb megszólított úriember esetében (lsd.: bilzardt ).
Hát ezzel azért tudnék vitatkozni.
Amúgy elég jó szám ez a 3 millió egy pc/mac exkluzív cucctól. Amint lecsökkentik az árát első körben ismét növekedni fog az eladások száma szerintem.