- Kapcsolódó cikk: Hard Reset teszt
A múlt héten jelent meg a Hard Reset Redux, ami az előzetes hírek szerint a finomított játékmenet mellett szebb grafikát hozott volna, ha az a volna ott nem volna. Merthogy a játékosok szerint, akik már bezsákolták a Hard Reset Deluxot, a program inkább csúnyult az eredeti kiadáshoz képest. Ezt a lentebb látható videóval is igyekeztek bizonyítani.
Természetesen a Flying Wild Hog azonnal reagált a vádakra, és állításuk szerint semmit sem vettek ki a programból, legfeljebb lecseréltek bizonyos rendszereket. A legnagyobb változás a RoadHog motor frissítésével érkezett, ami így már nem használja a Baked Ambient Occlusiont, helyette egy egyszerűen csak Dynamicnak nevezett rendszert vezették be, ami minden objektumra hat, nem pedig egyre statikusan, ezáltal több dinamikus objektum került a játékba.
A motorfrissítésnek követő másik szignifikáns változás a textúrákat és a post processinget érinti, ugyanis a RoadHog v2 már nem használja az Image Sharpen Post Processt. Az új rendszer viszont jobban érvényesül mozgás közben, vagyis a textúrák rondábbnak tűnhetnek, ha állunk, ám, ha mozgunk, előbújnak az új rendszer előnyei. A fejlesztők szerint erre azért volt szükség, mert a Hard Reset egy olyan játék, ahol úgyse állnak sokat a játékosok. Bár, ezek szerint mégis megállnak megnézni a falat.