• Nagyon úgy tűnik, hogy a Halo Infinite népszerűsítésébe a Monster is besegít majd
  • Erre utal, hogy már kaphatóak a játékhoz dupla XP-t biztosító Monster italok
  • Maga a Halo Infinite a ma esti Inside Xbox adásban mutatkozik be alaposabban

Igencsak felpörgött az élet a Halo Infinite körül így a bemutatása előtti napokban: tegnap például a Microsoft leplezte le a játék borítóját, nem sokkal ezután pedig néhány szemfüles twitterező azt is kiszúrta, hogy a játék a Monster energiaitalokon is feltűnt, kétszeres XP-t garantálva bárkinek, aki megveszi a terméket (a képet lásd kicsit alább).

Ez a fajta keresztpromóció persze egyáltalán nem meglepő napjainkban: a Monster korábban már többször is együttműködött az Activision csapatával a Call of Duty kapcsán, míg a Microsoft a Mountain Dew és a Doritos segítségével reklámozta a Halo szériát. Továbbá érdemes lehet megjegyezni, hogy a hirdetés szövege valamilyen Halo A.R. (kibővített valóság) élményt is kínál, azonban hogy pontosan mi lesz ez, azt egyelőre sajnos nem tudni.