Lassan közeledünk november felé, ami sokak számára egyet jelent a legújabb Call of Duty megjelenésével, ám a Halo-rajongók egyetlen dolog miatt várják a következő hónapot, s az nem más, mint a 10. évfordulóra alaposan kipofozott Halo: Combat Evolved.
A játék fejlesztésének oroszlánrésze a Saber Interactive műhelyében történt, ahol az ottani szakembereknek sikerült megoldani azt a csöppet sem egyszerű feladatot, hogy egy modern grafikusmotor alatt párhuzamosan futtassák az eredeti Halo: CE-t -- a feladat azonban sikerült, sőt a játékot kiegészítették online kooperatív móddal, 3D-támogatással és Kinect-lehetőségekkel is.
A Kinectnek köszönhetően hangutasításokkal tölthetjük újra a fegyverünket vagy dobhatunk gránátokat, illetve lehetőségünk van arra is, hogy az "analyze" parancs kiadásával az előttünk lévő tárgyakat vagy éppen ellenségeket kielemezzük, amikről aztán a könyvtárban részletes információkat olvashatunk, illetve alaposan szemügyre vehetjük a modelljüket is.
A játék művészeti részéért és a játékmenet finomhangolásáért persze a 343 Industries volt a felelős, akik igazán kitettek magukért. Ahol kellett alakítottak a pályák kialakításán, a textúrákon, a játékélményen, s a legfontosabb dolgon, Master Chief kinézetén -- ezen például hónapokat agyaltak.
A játék fejlesztésének oroszlánrésze a Saber Interactive műhelyében történt, ahol az ottani szakembereknek sikerült megoldani azt a csöppet sem egyszerű feladatot, hogy egy modern grafikusmotor alatt párhuzamosan futtassák az eredeti Halo: CE-t -- a feladat azonban sikerült, sőt a játékot kiegészítették online kooperatív móddal, 3D-támogatással és Kinect-lehetőségekkel is.
A Kinectnek köszönhetően hangutasításokkal tölthetjük újra a fegyverünket vagy dobhatunk gránátokat, illetve lehetőségünk van arra is, hogy az "analyze" parancs kiadásával az előttünk lévő tárgyakat vagy éppen ellenségeket kielemezzük, amikről aztán a könyvtárban részletes információkat olvashatunk, illetve alaposan szemügyre vehetjük a modelljüket is.
A játék művészeti részéért és a játékmenet finomhangolásáért persze a 343 Industries volt a felelős, akik igazán kitettek magukért. Ahol kellett alakítottak a pályák kialakításán, a textúrákon, a játékélményen, s a legfontosabb dolgon, Master Chief kinézetén -- ezen például hónapokat agyaltak.
Developer 343 Industries
Publisher Microsoft Game Studios
Genre First Person Shooter
Release Date Nov 15, 2011
Console Xbox 360
System Link 2-16
Players 1-2
CO-OP 2
XBOX Live 2-16
XBOX 360 Exclusive
HDTV 1080P
Ezt a pár sort a hivatalos oldalról másoltam ide, ami igen csak lényeges az az utolsó előtti sor "XBOX 360 Exclusive"!!!
PC-re soha nem fogunk Halo-t látni, pedig 8 évvel ezelőtt nagyot ütött.
Bár reménykedni még abban lehet, hogy a PC-s megjelenés 10-ik évfordulójára majd átrakják.