- Kiszivárogtak az első Halo 5: Guardians multiplayer részletek
- Lesz szemhez emelés, s nem lesz pontatlanabb csípőből lőni
- Itt is alapfelszerelés a sprint
- Ugyanolyan gyorsan közlekedhetünk zoomolva, mint egyébként
- Visszatér a de-scoping
A mai nap kiszivárgott négy rövid anyag a Halo 5: Guardians bétateszteléséből, s noha csak pár másodpercre láthatjuk a játékot (ezeket sajnos már eltávolították), sok fontos érdekesség kiderült, amiket aztán a fejlesztőcsapat is megerősített. Egyrészt bizonyos (vagy az összes) fegyvernél lesz szemhez emelés, ami eddig nem volt jelen, s ugyanolyan pontos lesz csípőből lőni, aztán eltűnik a flinching, itt is lesz sprint, illetve ugyanolyan gyorsan közlekedhetünk zoomolva, mint egyébként, a de-scoping viszont visszatér. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a zoomoló játékos „elkapja a szemétől” az optikát, ha közben találat éri.
Mindez alapos modernizáció a sokszor stagnálással megvádolt sorozat számára, ám a változtatásoknak már most sokan nem örülnek, mondván, így elvesznek a Halo védjegyeinek számító elemek -- ugyanakkor sokan annak sem örültek, mikor bemutatkoztak a különböző képességek…
Magyar idő szerint holnap, hajnali 5-kor, a HaloFest keretében a 343 Industries be fogja mutatni az első hivatalos Halo 5: Guardians multiplayer gameplay-videót, s akkor majd többet is megtudhatunk a játékról.