A régi-új játékmód a Dominion nevet kapta, a csapatok feladata pedig az, hogy elfoglaljanak három bázist, melyek pontokkal jutalmazzák azokat, akiknek ez a birtokában van. Ha elég ideig van az irányításunk alatt egy-egy épület, az fejlődni kezd: egy bizonyos időpont után járműveket kapunk és védelmi rendszerek jelennek meg, melyek megnehezítik, de nem teszik lehetetlenné az adott bázis elfoglalását.
A játékmód lényege a gyorsaság: azonnal reagálni kell arra, ha egy bázist a másik csapat elfoglal, hiszen akkor sem garantált a győzelem, ha az elérhető pontok kétharmada a kezünkben van, mert egy utolsó pillanatban fejlesztett, s ezáltal több pontot adó épület megfordíthatja az állást. A tempót pedig tovább gyorsítja az, hogy ha az egyik bagázs ráteszi a kezét az összes bázisra, életbe lép a hirtelen halál, ekkor pedig rövid idő alatt a vesztésre álló csapatnak el kell foglalnia legalább egy támaszpontot, különben vége a meccsnek.
A játékmód lényege a gyorsaság: azonnal reagálni kell arra, ha egy bázist a másik csapat elfoglal, hiszen akkor sem garantált a győzelem, ha az elérhető pontok kétharmada a kezünkben van, mert egy utolsó pillanatban fejlesztett, s ezáltal több pontot adó épület megfordíthatja az állást. A tempót pedig tovább gyorsítja az, hogy ha az egyik bagázs ráteszi a kezét az összes bázisra, életbe lép a hirtelen halál, ekkor pedig rövid idő alatt a vesztésre álló csapatnak el kell foglalnia legalább egy támaszpontot, különben vége a meccsnek.