- Frissítette ügyfélszolgálati feltételeit a Nintendo
- Már elutasíthatja a cserét vagy javítást, ha a vásárló minősíthetetlenül viselkedik
A Nintendo Switch driftelési jelensége miatt sosincs megállás a Nintendo szervizeiben, a vásárlók indulatai pedig valószínűleg többnyire a javítást végző szerelőkön csapódnak le, aminek most egy fontos változtatás igyekszik véget vetni.
A Nintendo ugyanis nemrég frissítette ügyfélszolgálati feltételeit, melynek értelmében megtagadhatja az adott termék javítását vagy cseréjét, ha a vásárló:
- megfélemlít vagy fenyeget
- sértő vagy degradáló megjegyzéseket tesz
- megsérti a magánéletet
- jogain túlmutatóak követelései, például lejárt garanciával akar ingyenes javítást
- ésszerűtlenül bocsánatkérést követel a Nintendotól és alkalmazottaitól
- ugyanazon panaszt vagy kérést szükségtelenül sok alkalommal teszi szóvá
- rágalmazó megjegyzéseket tesz a közösségi oldalakon és honlapokon
A változás annak eredménye, hogy a videójáték-iparban egyre gyakoribb az internetes zaklatás és fenyegetőzés, a Nintendo pedig igyekszik így védeni alkalmazottait.
Gondolom a cél továbbra is az hogy a garancia érvényét veszítse.