A Capcom vezetősége soknak tartja a cég által kiadott játékok fejlesztési idejét, melyek átlagosan 3-3,5 évet vesznek igénybe, illetve különleges körülmények mellett ennél többet. A cég vezérigazgatója, Csujimoto Kenzo a gazdasági konferencia alatt megtartott beszédében 2-2,5 éves átlagos fejlesztési időt ígért a befektetőknek. Ezzel a gyorsított tempóval a költségeket ugyan emelik, de azt remélik, hogy jobban helyt tudnak majd állni a globális versenyben.

Az ügyvezető igazgató, Csujimoto Haruhiro a beszédében hozzátette, hogy a Resident Evil 6 pontosan 3,5 évvel az ötödik rész után jelenik meg, ami jóval gyorsabb tempó, mint korábban, a Lost Planet 3 megérkezéséhez csak 2,5 év kell, s noha a DmC: Devil May Cry már öt éve készül, s így különleges esetnek számít, az ezt követő részek már a most lefektetett ütemet fogják követni, tehát 2015-ben egy új játék várható.

A cég továbbá azt is tervezi, hogy növeli a letölthető tartalmakból származó eladásait. Az elmúlt gazdasági évben 2,8 milliárd jen folyt be, idén viszont 3,5 milliárdot szeretnének, ezen cél elérésnek egyik lépcsőfoka pedig az lesz, hogy változtatnak a DLC-k terjesztésének módszerén, miután nagy felhajtás kerekedett ki, mert a lemezen tárolták ezeket a tartalmakat.