A Lionhead Studios oda van meg vissza az Unreal Engine 4 trükkjeitől, a hivatalos blogon pedig nem átallanak lelkendezni az új technológia, illetve az az alatt doromboló Xbox One konzol képességeit illetően. Legutóbb a teljes dinamikus fény-árnyék megoldások láttán jöttek izgalomba a srácok, és menten kiadtak két friss képet, amiket mi pótlólagosan megfejeltünk a már korábban nyilvánosságra hozott példányokkal. És hát tény: a játék szép.
A Fable Legends látványvilága elsősorban nem a magas poligonszámból vagy az éles textúrákból profitál (noha azokkal is minden nagyon rendben van), hanem a teljesen dinamikus megvilágításból. Ez utóbbi nem azt jelenti, amit már 4-5 éve minden AAA-kategóriás játékban látunk, azaz hogy egy biztos fényforrás fizikai törvényeknek megfelelően világítja meg a környezetét, hanem a különböző objektumok egymásra csillanásáról van szó, amit viszont eddig nagyon nehezen lehetett megoldani.
Nos, a Fable Legendsben ez már nem akkora gond. Igaz, ez utóbbihoz kevés volt a nyers Unreal-motor: a Lionhead munkatársai saját maguk fejlesztették ki a megfelelő eljárást, amit viszont megkönnyített az Unreal Engine 4 moduláris volta.
A lenti képek a játékból származnak -- mit gondoltok, ez lesz az a program, ami végre helyrepofozza az Xbox One kissé bénácska kínálatát?
Majd talán ismerősnél akinél van X1 ott kipróbálom.
Meglássuk mi sül ki ebből.