A Spicy Horse Games és az Epic Games China örömmel jelentette be a legújabb licencmegállapodást, melynek értelmében az American McGees Grimm mellkasában az Unreal 3 erőmű fog dobogni, és ez a technológia fogja kiszolgálni a csapat következő PC-s és konzolos címeit is (nocsak). A marketingdumától jó szokásomhoz híven eltekintek, inkább idézném American koma kommentárját, mert ez mindig érdekesebb: Izgalmas, mi? Komolyan, az UE3 technológiával élmény dolgozni. Bár jómagam ironikusnak érzem, hogy egy next-gen motorra építünk egy alkalmi játékot. Azt hiszem, emiatt a Grimm műfaja mostantól next-gen casual...
További hír (még júliusból, de jobb későn, mint soha...), hogy a játékhoz lenyúlták az AI.implant technológiát is. Azért e szóhasználat, mert a fejlett megoldást kifejlesztő Engenuity ingyenessé tette eddig licencdíjas termékét a fejlesztők számára, és a Spicy Horse elsőként csapott le a kínálkozó lehetőségre. A döntéshozó és útkereső modullal is felszerelt cuccról tudni kell, hogy valóban kiváló és igen könnyen adaptálható (az UE3-ba natívan illeszthető) nem véletlen, hogy a vevők sorában olyan nevek és címek találhatók, mint a Bioware (a Mass Effectbe építették be először) vagy a Midway (Psi-Ops, Stranglehold). Nem tudom megállni, hogy ehelyütt ne citáljam ismét McGee-t a témával kapcsolatban: A stábunk új agysebésze Marvin So, aki játéktervezőként is tevékenykedik. Marvin szinte azonnal képes volt életre kelteni és használni az AI Implantot, megtanulva mindent ahhoz, hogy dinamikus, érdekes NPC-ket építsen be a játékunkba. Ez bizonyíték mind Marvin saját remek eszére, mind az AI Implant könnyű használhatóságára és rugalmasságára.
Ha egy jó AI megoldást keresel, akkor az AI Implant (plusz egy Marvin) megfontolandó döntés. Az érdeklődő fejlesztők erre fáradjanak.
U.i.: A termék Marvint nem tartalmazza. Szerezz egy sajátot.
És még valami. Korábbi cikkeinkben írtuk, hogy a Grimm művészeti vezetője egy rendkívül tehetséges kínai grafikus, Ken Wong. Nos, American McGee megállapodást kötött a coloradói Vins Gagliardi céggel, amely eredeti francia borokat forgalmaz, melynek értelmében a vállalat kialakított egy különleges American McGee termékvonalat. E sorozat címkéinek elkészítésére ki mást is kérhettek volna fel, mint Ken Wongot, így azt hiszem, a borkultúra egy elég érdekes színfolttal gyarapodik... A mellékelt képen (balra és lent) látható, enyhén elborult Piroska mindenesetre jól tükrözi McGee szellemiségét, no meg azt is, hogy munkatársai elkapták a fonalat, aminek megint csak önző módon mi örülhetünk, hiszen ez ismét azt sugallja a fentiekkel együtt is -, hogy megéri várni a Grimmre, no meg a Spicy Horse következő játékaira is.
További hír (még júliusból, de jobb későn, mint soha...), hogy a játékhoz lenyúlták az AI.implant technológiát is. Azért e szóhasználat, mert a fejlett megoldást kifejlesztő Engenuity ingyenessé tette eddig licencdíjas termékét a fejlesztők számára, és a Spicy Horse elsőként csapott le a kínálkozó lehetőségre. A döntéshozó és útkereső modullal is felszerelt cuccról tudni kell, hogy valóban kiváló és igen könnyen adaptálható (az UE3-ba natívan illeszthető) nem véletlen, hogy a vevők sorában olyan nevek és címek találhatók, mint a Bioware (a Mass Effectbe építették be először) vagy a Midway (Psi-Ops, Stranglehold). Nem tudom megállni, hogy ehelyütt ne citáljam ismét McGee-t a témával kapcsolatban: A stábunk új agysebésze Marvin So, aki játéktervezőként is tevékenykedik. Marvin szinte azonnal képes volt életre kelteni és használni az AI Implantot, megtanulva mindent ahhoz, hogy dinamikus, érdekes NPC-ket építsen be a játékunkba. Ez bizonyíték mind Marvin saját remek eszére, mind az AI Implant könnyű használhatóságára és rugalmasságára.
Ha egy jó AI megoldást keresel, akkor az AI Implant (plusz egy Marvin) megfontolandó döntés. Az érdeklődő fejlesztők erre fáradjanak.
U.i.: A termék Marvint nem tartalmazza. Szerezz egy sajátot.
És még valami. Korábbi cikkeinkben írtuk, hogy a Grimm művészeti vezetője egy rendkívül tehetséges kínai grafikus, Ken Wong. Nos, American McGee megállapodást kötött a coloradói Vins Gagliardi céggel, amely eredeti francia borokat forgalmaz, melynek értelmében a vállalat kialakított egy különleges American McGee termékvonalat. E sorozat címkéinek elkészítésére ki mást is kérhettek volna fel, mint Ken Wongot, így azt hiszem, a borkultúra egy elég érdekes színfolttal gyarapodik... A mellékelt képen (balra és lent) látható, enyhén elborult Piroska mindenesetre jól tükrözi McGee szellemiségét, no meg azt is, hogy munkatársai elkapták a fonalat, aminek megint csak önző módon mi örülhetünk, hiszen ez ismét azt sugallja a fentiekkel együtt is -, hogy megéri várni a Grimmre, no meg a Spicy Horse következő játékaira is.
a casual jelző meg sztem annyit takar
hogy 1 epizód 1 óra lesz
ennyit meg minden casual gamer rábír szánni egy játékra
szerintem ezért casual
nem a játékmenet lesz butítva
hanem a játékidő rövidítve viszont tömérdek epizód lesz
ha jól tudom az első évadot alapból 24 részesre tervezik
24x1 óra viszont már nagyon jól hangzik
Az Alice nekem kimaradt, s már nem látok esélyt pótlására, az Oz is... De azt mondják, isteni és beteg játék mindkettő.
A Bad Day L.A. alapján tuti, hogy be sem tölteném a Grimm-et, mert az egy minősíthetetlen szar számomra... Az alapkoncepció jó lett volna, de a temérdek, amatőr bug nekem elvette a kedvem tőle (pedig a GS ingyér hozzám is vágta - és becsszó: játszottam vele, volt akaraterőm ).
Szóval remélem, hogy jó játék lesz ez végre, és azt is, hogy a kockák is tudnak vele játszani majd, nemcsak a kocák.