A Gran Turismo 6 még aranylemezre sem került, de a Polyphony Digital már be is jelentette, hogy a december 6-i premier napján egy testes tapaszt lesznek kötelesek letölteni a játékosok. A hibajavítás a fejlesztést vezető Jamaucsi Kazunori elmondása szerint elsősorban a multiplayer móddal kapcsolatos problémákat fogja orvosolni egyéb finomhangolások mellett.
Kazunori (akinek a munkásságáról dokumentumfilm készül) elmondta azt is, hogy nagyon szigorú menetrend szerint dolgoznak, s ha tartani kívánják a tempót, egyszerűen nem tudnak minden olyan lehetőséget beépíteni a játékba, amit szeretnének. A tervező úgy látja, hogy a megjelenést követő 12 hónapban folyamatosan új tartalmakkal fogják ellátni a játékot, hiszen rengeteg ötletük van, köztük olyanok is, amiken lényegi munkát még nem végeztek.
A csapat egyébként úgy látja, hogy a sorozat a jövőben szolgáltatássá válhat, s azt sem tartják elképzelhetetlennek, hogy egy viszonylag korán kiadott Gran Turismo 7 Prologue frissítések és bővítések útján idővel teljes játékká bővül.
Valahogy a Gran Turismo játékokat nagyon eltalálják grafikai megvalósítás terén (a többi aspektusáról sajnos nem tudok nyilatkozni, mivel még nem játszottam vele), egyetlen másik játék van csak (műfajon belül) ami hasonlóképp le tudja ejteni az államat a róla megjelent képekkel/videókkal, az pedig az Assetto Corsa. Talán amúgy a fényekkel kapcsolatos ez az egész. Nagyon el van találva.