• Kiderült, hogyan festett volna eredetileg a God of War főhőse, Kratos
  • Méghozzá a projekten dolgozó vezető művésznek hála
  • Aki egy netes trend hatására kiposztolta Twitterre a karakter korai modelljét

A God of Wart sokan (például a Game Informer is) a jelenlegi generáció egyik legjobb játékaként emlegetik, és nem is alaptalanul, hiszen a Santa Monica Studio alkotása változatos és kellően brutális harcrendszerével, nagyszerű történetével és Kratos összetett karakterével magasan kiemelkedik a játékipar átlagos címei közül.

Most pedig a fejlesztőstúdió művészeti vezetőjének, Raf Grassettinek, hála az is kiderült, hogyan festett Kratos az első koncepciórajzokon és modelleken. Grassetti ugyanis egy mostanában hódító netes trend hatására közzétette az egyik első 3D-s modellt a Twitteren a kaarakterről, mellette Kratos végső „formájával”. Mint látható, olyan drasztikus változások nem történtek, hiszen Kratos páncélja például már az első modellen is majdnem megegyezik a kész játékban felbukkanó verzióval, főhősünk azonban eredetileg két baltát is kapott volna, de végül be kellett érnie eggyel.