A God of War: Ghost of Sparta mögött a szintén PSP-re kiadott Chains of Olympust is fejlesztő Ready At Dawn stúdió áll, a csapat szerint pedig még ebben az évben játszhatunk a programmal.
A játék előzmény lesz, és ott veszi fel a fonalat, ahol az első rész véget ért. Kratosnak ezúttal a saját múltját kell majd legyőznie, vagyis azokat a szörnyű emlékeket, amik bosszúját ihlették. A sztori magyarázatot ad Kratos tetoválásaira, sebhelyére, és sokat foglalkozik a hős családjával is.
Eric Levine, a Sony amerikai részlegének PR-osa így fogalmazott a játékkal kapcsolatban:
"Személyes tapasztalatok alapján állíthatom, hogy a maximumot hozzuk ki a PSP-ből, ami művészibb kivitelezést, magasabb textúrafelbontást, és valósághűbben skálázott arányokat jelent. 25%-kal hosszabb játékidőt, fejlettebb fegyverrendszert, és új varázslatokat is adunk -- mindezt pedig akárhol lehet majd élvezni!"
Az első PSP-s God of War frenetikus volt - reméljük, ez is az lesz.
(A képek a PSP-s Chains of Olympusból származnak.)
A játék előzmény lesz, és ott veszi fel a fonalat, ahol az első rész véget ért. Kratosnak ezúttal a saját múltját kell majd legyőznie, vagyis azokat a szörnyű emlékeket, amik bosszúját ihlették. A sztori magyarázatot ad Kratos tetoválásaira, sebhelyére, és sokat foglalkozik a hős családjával is.
Eric Levine, a Sony amerikai részlegének PR-osa így fogalmazott a játékkal kapcsolatban:
"Személyes tapasztalatok alapján állíthatom, hogy a maximumot hozzuk ki a PSP-ből, ami művészibb kivitelezést, magasabb textúrafelbontást, és valósághűbben skálázott arányokat jelent. 25%-kal hosszabb játékidőt, fejlettebb fegyverrendszert, és új varázslatokat is adunk -- mindezt pedig akárhol lehet majd élvezni!"
Az első PSP-s God of War frenetikus volt - reméljük, ez is az lesz.
(A képek a PSP-s Chains of Olympusból származnak.)
Remélem ebbe is belerakják a god módot mert én úgy érzetem ott jön csak ki a játék íze.