A Tom Clancy nevével fémjelzett Ghost Recon: Wildlands idén március 7-én jelenik meg, és a múlt héten bejelentett élőszereplős kisfilm mellett még több jósággal árasztanak el minket a fejlesztők. Most egy hétperces videóban a Ubisoft narratívákért felelő igazgatója, Sam Strachman és a játék vezető dizájnere, Dominic Butler elmesélik, hogy hogyan is építették fel a játék történetét, pontosabban hogyan dolgozták ki a benne megtalálható droghálózatot.
- PC
- XBOX One
- PS4
Elmondásuk szerint fontos volt, hogy egy hihető világban játszhassunk, ahol nem csak jófiúk állnak a rosszfiúkkal szemben, hanem itt a drogkartellek keretei között is megtalálhatunk mindenféle személyiségű emberet. Vannak, akik teljes mértékben szörnyetegek, de olyan bolíviai lakosok is részesei lehetnek a bűnözőknek, akiknek csak pénzre van szükségük családjuk eltartásához, vagy erőszakkal vették rá őket a munkára. Az is szerepet játszik majd, hogy a kokalevelek gyűjtése a bolíviaiaknál nem a drogkészítéssel van feltétlenül kapcsolatban, hanem ez egy ősrégi hagyomány számukra.
Stranchman és Butler számára fontos az autenticitás is - beszéltek nyelvészekkel, hogy minél hihetőbbek legyenek a dialektikusok, úgyhogy elmondásuk szerint mindent megtettek, amit lehetett, hogy elérjék ezt a szintet.
A Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands március 7-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra, és PS4-re.