A Ubisoft szingapúri stúdiójában készülő külső nézetes, fedezékrendszerrel ellátott lövölde a 2012-ben esedékes Ghost Recon: Future Soldier vonalát követi, abban az értelemben, hogy itt is a távoli jövőben bevezetésre kerülő hipermodern haditechnikákat használva lövöldözhetünk egymásra. A három kaszt (Assault, Recon, Specialist) repertoárjában a különféle (személyre szabható) lőfegyvereken és gránátokon túl láthatatlanná tévő, zavaró és falon átlátó berendezéseket is találunk, valamint némi pénz fejében a mikrotranzakciós rendszeren keresztül további, az alapfelszerelésnél hatásosabb eszközöket és persze ruhákat is feloldhatunk.
A Ubisoft célja, hogy minél több játékoshoz juttassák el a GR:O-t, így a játék gépigényét az átlag felhasználó konfigurációjához igazították, valamint nyáron egy bétatesztelést (jelentkezni a hivatalos oldalon lehet) is tartanak a hibák kijavítására, illetve a premiert követően a játékosok megtartására különleges eseményeket tartanak, s a visszajelzések alapján új tartalmakat is kiadnak majd.
A Ubisoft célja, hogy minél több játékoshoz juttassák el a GR:O-t, így a játék gépigényét az átlag felhasználó konfigurációjához igazították, valamint nyáron egy bétatesztelést (jelentkezni a hivatalos oldalon lehet) is tartanak a hibák kijavítására, illetve a premiert követően a játékosok megtartására különleges eseményeket tartanak, s a visszajelzések alapján új tartalmakat is kiadnak majd.