A Ubisoft közlése szerint az I Am Alive a PC-n megfigyelhető nagymértékű kalózkodás miatt nem fog megjelenni a platformunkra, hiszen a port elkészítésébe fektetett munka nem térülne meg, ezen elgondolást pedig Sébastien Arnoult is osztja, aki közölte: a Ghost Recon: Future Soldier nem fog elkészülni PC-re, ugyancsak a kalózok miatt.
A PC-s játékosok tehát nem játszhatnak a Ghost Recon: Future Soldierrel, helyette viszont megkapjuk annak alaposan felvizezett, mikrotranzakciós, de egyébként ingyenesen játszható kis testvérét, a Ghost Recon Online-t, hiszen a francia kiadó szerint ez az egyetlen módja, hogy a kalózok ellen harcoljanak.
Időközben Stanislas Mettra kicsit finomított a tegnap napvilágot látott kijelentésén. A Kotakuval folytatott levelezése során elmondta, hogy mivel az angol nem az anyanyelve, ezért kicsit erősen hangozhatott a kijelentése, de nem úgy értette, ahogy az az IncGamers portálon megjelent. Mettra valójában azt akarta mondani, hogy a PC-s változat még nem készült el, de nagyon szeretnék erre a platformra is megvalósítani a játékot, ezzel minél több emberhez eljuttatni a nagy nehézségek árán újraélesztett projektet, a port megvalósítása azonban nem könnyű feladat, majd hozzátette, hogy ez nem az ő döntése, s nem is az ő tisztje erről beszélni.
„Mikor elkezdtünk dolgozni a Ghost Recon Online-on, a Future Solider járt a fejünkben, hogy azt ültessük át komolyabb fejlesztés nélkül, hiszen nagyon jól tudjuk: az érdeklődők 95 százaléka inkább letölti a játékot.
Alkalmazkodnunk kell, elfogadnunk és szeretnünk kell ezt a helyzetet, nem pedig ellökni magunktól. Ez a gondolkodásmód áll a Ghost Recon Online és a meghozott döntésünk mögött.” -- Sébastien Arnoult, a Ghost Recon: Future Soldier projektvezetője.
Alkalmazkodnunk kell, elfogadnunk és szeretnünk kell ezt a helyzetet, nem pedig ellökni magunktól. Ez a gondolkodásmód áll a Ghost Recon Online és a meghozott döntésünk mögött.” -- Sébastien Arnoult, a Ghost Recon: Future Soldier projektvezetője.
A PC-s játékosok tehát nem játszhatnak a Ghost Recon: Future Soldierrel, helyette viszont megkapjuk annak alaposan felvizezett, mikrotranzakciós, de egyébként ingyenesen játszható kis testvérét, a Ghost Recon Online-t, hiszen a francia kiadó szerint ez az egyetlen módja, hogy a kalózok ellen harcoljanak.
Időközben Stanislas Mettra kicsit finomított a tegnap napvilágot látott kijelentésén. A Kotakuval folytatott levelezése során elmondta, hogy mivel az angol nem az anyanyelve, ezért kicsit erősen hangozhatott a kijelentése, de nem úgy értette, ahogy az az IncGamers portálon megjelent. Mettra valójában azt akarta mondani, hogy a PC-s változat még nem készült el, de nagyon szeretnék erre a platformra is megvalósítani a játékot, ezzel minél több emberhez eljuttatni a nagy nehézségek árán újraélesztett projektet, a port megvalósítása azonban nem könnyű feladat, majd hozzátette, hogy ez nem az ő döntése, s nem is az ő tisztje erről beszélni.
Egy olyan cégről beszélsz, ami a világ legjobb játékait adta ki anno. Nem kell másra gondolni, mint a Beyond Good & Evil vagy a Prince of Persia. Nem beszélve pl a Dark Messiah-ról és még sorolhatnám. Az, hogy igyekeznek megvédeni a biztos anyagi hátterüket és nem mennek bele kétes befektetésekbe sajnos céltudatos. Valószínű nem akarják ők is a sort gyarapítani azzal, hogy "na, már megint egy fos konzol port" és bebukni valamit. Sajnos ez van.
Reménykedjünk benne.
Amúgy bírom, hogy akármelyik "nem lesz pc-re" hírnél, ha megjelenik eszik, akkor 100+ hozzáfosás terem. Etessétek csak a trollt attól dagad a mája.
Mellesleg a "Nem éri meg kiadni PC-re dolgot" már átszámolták nemkevesen, hogy egy AAA kategóriájú játék portolása akkor lehetne veszteséges ha kevesebben vennék meg, mint ami a ZS kategóriások eladási átlaga.. Mellesleg tényleg nagyot csalódtunk Ubi-ékban, zuhan a színvonal az elmúlt években. Pedig a Future Soldier-t is sokan rég óta várták...
Ezzel teljesen egyetértek, csak ugye van pár idióta troll, akik ezt nem fogják fel, és páran még etetik is őket
Engem nem az zavar, hogy nem jön ki, mivel nem jön ki, lesz.rom, csak értelmes indokot mondjon, vagy egyszerűen ne indokolja, csak, mondja hogy nem jön ki és kész, ne pedig arra hivatkozzon, hogy sok a warezelő(by Ubisoft), vagy nincs meg a PCnek a megfelelő háttere, arra, hogy kiadjuk rá a címet (by rock s(z)(t)ar). Ugyanis ezek mögött a kijelentések mögött elég sok pénzmozgás van, a konzolgyártók irányából a játékkiadók irányába. Mivel, kihagynak egy platformot, az nekik bevételkiesés lenne, hacsak a konzolgyártók ezt nem kompenzálják valamivel.
A Dead Space és Bioshock multiplatform, sőt, a konzol volt a főplatformjuk. A Condemned: Criminal Origins meg fél évvel hamarabb jött ki xboxra. Witcher 2 is érkezik konzolra és sem a Gothic 4, sem pedig a valódi szellemi utód (Risen) nem PC exklúzív.
Nem feltétlenül kell sírni az exklúzív cimek után, inkább az lenne a fontos, hogy a multiplatform játékok használják ki a PC előnyeit és adott esetben mutassanak túl a konzolos verziókon. Jó példa ezekre az első Dragon Age, a Battlefield 3, TF2, Batman-játékok(physx), a lista hosszan folytatható. A StarCraft II meg az eSportnak köszönhetően nagyobb kultúrfenomén mint az összes PS3/Xbox 360 exklúzív együttvéve.
Amúgy meg nem értem a nagy platformháborúzást, mindannyian ugyanazt szeretjük: a játékokat, akkor meg nem mindegy, ki min tolja?
pl.:
STALKER
Killing Floor
Red Orchestra
Armed Assault 1-2
Dead Space
Gothic
The Witcher
Bioshock
Comdemned Criminal Origins
és még a listát lehetne folytatni... főleg ha idevenném a stratégiai játékokat... ami konzolon szinte nincs is...
Sőt amíg nem jön a next gen. addig szerintem felértékelődik majd a szerepe. Mert a fejlesztők kezét durván megköti a jelenlegi generáció elavultsága.
Mi az hogy nem????????????????
Ma már mindent elvesznek a jó öreg pc-sektől?Ez hallatlan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!