- A Frontline nem akar egy olcsó utánzatnak tűnni
- Legalábbis az egyik fejlesztő szerint
- Állítólag új színt hoz majd a battle royale műfajba
A Ghost Recon Frontline (a sorozat első olyan játéka, amelyben egyszerre akár 102 játékos is játszhat) az első reakciók alapján nem az a cím, amire a rajongók a Breakpoint megjelenése után számítottak. A Ubisoft szerint azonban a Frontline "sok szempontból másnak" fog tűnni, mint a battle royale versenytársai, bár a lényegét tekintve ez még mindig egy taktikai lövöldözős cucc lesz, akárhogy cicomázzák. A Frontline-t a Ghost Recon 20 éves ünnepi eseményén mutatták be, de úgy tűnik, a rajongók reakciója a váltásra nem egészen az volt, amit a Ubisoft remélt. A GamesRadar+-nak nyilatkozva Stefan Marinescu fejlesztő azt mondta, hogy "nagyon fontos megérteni, hogy [a Frontline] sok szempontból más lesz". Szavai szerint az új Ghost Recon nem tér el teljesen a battle royale műfajától, de mégis rengeteg jelentős változással büszkélkedhet, hiszen "taktikus, akciódús, masszív PvP-s lövöldözős játékként" hivatkoznak rá a stúdiónál. "Nem akartunk ugyanazzal a dologgal piacra lépni, mint mindenki más" – mondta Marinescu a GamesRadarnak. "Mindig is a mi saját elképzelésünkről volt szó. Csapat-orientált játékosok vagyunk, és mindannyian FPS fanok is. [...] Megvan a tapasztalatunk, és a Frontline a mi saját, nagyon személyes elképzelésünk a műfajról, és arról, hogy milyen lenne ideális esetben egy hiteles, masszív katonai lövöldözős játék a mi elképzelésünk szerint. Ezért nem ugyanazt a receptet választottuk". Meglátjuk. A Ghost Recon Frontline még a fejlesztés korai szakaszában van és egyelőre nincs megjelenési dátuma.