- Idén ősszel érkezik a Ghost Recon: Breakpoint
- A játék a Ghost Recon Wildlands közvetlen folytatása lesz
- Melyben egy drónhadsereggel és renegát ügynökökkel kell felvennünk a harcot.
- A játék október 4-én érkezik
Immár hivatalos: a 2017-ben megjelent Ghost Recon Wildlands még idén folytatást kap, méghozzá a Ghost Recon: Breakpoint képében. Az Ubisoft egy ideje már húzta az agyunkat különféle utalásokkal és célozgatásokkal, azonban a hivatalos bejelentésig egésze eddig várnunk kellett. Most azonban egy hivatalos streamnek köszönhetően lehullt a lepel, lássuk hát, mire is kell számítanunk az idén ősszel érkező folytatás kapcsán! Külön érdekesség, hogy a tegnapi szivárgások javarészt igaznak bizonyultak, így például a játék címét és a történet lényegét is sikerült eltalálniuk a szivárogtatóknak.
A játék történetében a várakozásnak megfelelően kulcsszerepet kap majd a Skell Technology, mely egy MI-vel és drónokkal foglalkozó cég. Gépeik már 2001-től megtalálhatóak a Föld különböző csatamezőin, azonban ahogy várni lehetett, a fejlődés kicsúszott a kezük közül, néhány rosszarcú feltörte a rendszerüket, és természetesen már csak mi állíthatjuk meg a megvadult gépeket.
A történet során egy Nomad nevű ügynököt alakítunk majd, aki társaival együtt érkezik a Skell Technology Aurora nevű szigeten található főhadiszállására. Egységünket azonban hamar leszedik, nekünk pedig innentől kezdve egy kifejezetten ellenséges környezetben kell helyt állnunk. A feladatunk a túlélés, azonban nem csak a drónokkal kell vigyáznunk: a szigetet ugyanis megszállja egy renegát ügynökökből álló zsoldoscsapat, a Farkasok, akik ugyanolyan elit kiképzéssel és ugyanolyan csúcskategóriás felszereléssel vannak ellátva, mint mi magunk. Ráadásul a vezetőjük az a Cole D. Walker őrnagy, akit a Megtorlót is játszó Jon Bernthal alakít.
A játékmenetet tekintve ezúttal is nagy hangsúly kerül majd a lopakodásra és a csapatmunkára egyaránt. Aurora szigetén nem egyedül, hanem társaink segítségével kell majd boldogulnunk, a sikerhez pedig elengedhetetlen lesz a helyzetek taktikus megközelítése és a többiekkel való összedolgozás egyaránt. Természetesen ezúttal sem kell lemondanunk a szinkronizált lövés lehetőségéről, továbbá pedig drónokkal és más ügyes kis kütyükkel is megkönnyíthetjük a saját életünket.
Persze előfordulhat, hogy a csendes út nem járható, ilyenkor azt használhatjuk ki, hogy az MI nem ismeri rögtön a pozíciónkat, ezért egy ügyesen elhelyezett emberünkkel akár a rosszfiúk oldalába is kerülhetünk. Ha pedig szemtől-szemben kell harcolnunk, a fedezékrendszer lehet nagy hasznunkra. Érdekesség, hogy most már komolyabb sebeket is kaphatunk majd, melynek hála lehet, hogy sántítva mozoghatunk csak, vagy akár a célzásról is elfeledkezhetünk, ha a karunkat éri találat.
A programban továbbá négy karakterosztály is helyet kapott, melyek között akármikor válthatunk játék közben. A fejlesztők a történetre is ráfeküdtek: a végigjátszás során rengeteg átvezetőt, sőt, választható párbeszédopciókat is ígérnek, valamint rengeteg járművet, fegyvert és izgalmas ellenfelet is kapunk. Utóbbiak agresszívabbak lesznek és folyton őrjáratoznak majd, hogy emlékeztessenek minket, ezúttal prédák vagyunk, nem vadászok.
Ami pedig a megjelenés utáni időket illeti, a fejlesztők négyhavonta terveznek előállni újabb kiegészítőkkel, valamint a Ghost Recon játékok történetében először a raidek is bekerültek a programba.
A Ghost Recon: Breakpoint október 4-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.