Ghost Recon Advanced Warfighter 2 foltKevés olyan játék van a földön, amelynek sikerei előtt teljesen értetlenül állok. A GRAW sorozat tulajdonképpen ilyen – a játék a Microsoft konzolján, kooperatív módban igazán addiktív és szórakoztató, ám asztali számítógépekre meglehetősen optimalizálatlan módon, ráadásul a hangulat nagy része nélkül sikerült áthozniuk. Hogy konkrétan mivel vétettek hibát, azt nem tudom, de a tény az tény marad: míg valaki más konzolján csillogó szemmel vetettem bele magam a küzdelembe, addig PC-n sajnos nem voltam képes húsz percnél tovább nyüstölni a – sajnos – meglehetősen drágán megvásárolt csodát.

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 foltTermészetesen nem tisztem megmondani, kinek mi kell, hogy tetsszen – ki vagyok én ahhoz –, azonban a tény az tény marad: a második rész számomra már esélytelen volt a „mosolyog a polcomról” díj megnyerésére. A rajongók azonban ismételten jól szórakoztak vele, az Ubisoft pedig ismételten bebizonyította, hogy ha valamelyik programjuk siker lesz, maximum 12 hónap múlva folytatást csiholnak ki belőle, még akkor is, ha a piac tökéletesen elcsámcsogna az eredetin még jó pár hónapig\évig. A Ghost Recon: Advanced Warfighter második része a Microsoft konzolja Ghost Recon Advanced Warfighter 2 foltmellett – mondhatnám, hogy szokás szerint – debütált PC-re is, a gárda pedig meglepte a vásárlókat egy meglehetősen aprócska folttal, szám szerint a másodikkal. Már az első hibajavítás sem rendelkezett oldalnyi leírással – bizonyítván, hogy a fejlesztők remek munkát végeztek –, az új folt pedig egyetlen, ám a fórumokon sűrűn emlegetett hibát orvosol: kijavítja azt a problémát, amelynek hála a játékosok nagy része gyakran a beépített szerverkeresőben, akármilyen beállítás mellett, nem talált csatlakozásképes szervert. A rajongóknak jó szórakozást kívánok, én magam pedig talán adok még egy esélyt az első résznek, hátha csak rossz passzban kapott el a szaksajtó és a vásárlók által egyaránt korrektre értékelt Ubisoft játék.