A játékfüggőség furcsa dolgokra képes, nem csak az adott személyben tehet károkat, de úgy látszik, környezetében is, erre pedig jó példa Daniel Petric esete, aki két évvel ezelőtt hidegvérrel megölte az édesanyát és súlyosan megsebesítette az édesapját, mert azok elvették tőle a szeretett Halo 3 játékát. A 17 éves srácot a bíróság bűnösnek találta és életfogytig tartó börtönbüntetésre ítélte (a feltételes szabadlábra helyezés lehetősége nélkül), a Microsoft pedig megtette a megfelelő lépéseket, hogy a jövőben egy fiatalkorú se kövessen el egy ilyen szörnyű tettet.
Az MS és a Best Buy áruházlánc közösen elindította a Get Game Smart nevű kezdeményezést abból a célból, hogy a szülőket és a gondviselőket rávegyék arra, hogy beszéljék át a gyermekiekkel a játékban látottakat, illetve, hogy mind a gyerekek, mind a felnőttek jobban megismerjék az ESRB által használt besorolásokat.
A program részét képezi egy nyereményjáték is, melynek keretében a szülők és a tizenéves gyerekeik házi videókat küldhetnek be, amiben a médiák (játékok, tévé) felelősségteljes használatáról beszélnek. Ezeket a videókat értékes nyereményekkel (Xbox 360 konzol, játékok, készpénz) jutalmazzák majd, és a Get Game Smart Ambassadors programban használják fel, hogy más családokat is felvilágosítsanak az ügyben.
Arra kérdésre, hogy a kezdeményezés a Halo 3-gyilkosság következtében jött-e létre, a cég sajtóreferense, Kathryn McEwan azt válaszolta: „Nem egy válaszlépésről beszélünk, de a Microsoft tud erről a tragikus esetről, és már évek óta vezető tagja annak a kezdeményezésnek, aminek a célja, hogy kiegyensúlyozottan vegyék igénybe az emberek a különböző médiákat, illetve hogy a játékosok a koruknak megfelelő játékokkal játszanak.”
Az MS és a Best Buy áruházlánc közösen elindította a Get Game Smart nevű kezdeményezést abból a célból, hogy a szülőket és a gondviselőket rávegyék arra, hogy beszéljék át a gyermekiekkel a játékban látottakat, illetve, hogy mind a gyerekek, mind a felnőttek jobban megismerjék az ESRB által használt besorolásokat.
A program részét képezi egy nyereményjáték is, melynek keretében a szülők és a tizenéves gyerekeik házi videókat küldhetnek be, amiben a médiák (játékok, tévé) felelősségteljes használatáról beszélnek. Ezeket a videókat értékes nyereményekkel (Xbox 360 konzol, játékok, készpénz) jutalmazzák majd, és a Get Game Smart Ambassadors programban használják fel, hogy más családokat is felvilágosítsanak az ügyben.
Arra kérdésre, hogy a kezdeményezés a Halo 3-gyilkosság következtében jött-e létre, a cég sajtóreferense, Kathryn McEwan azt válaszolta: „Nem egy válaszlépésről beszélünk, de a Microsoft tud erről a tragikus esetről, és már évek óta vezető tagja annak a kezdeményezésnek, aminek a célja, hogy kiegyensúlyozottan vegyék igénybe az emberek a különböző médiákat, illetve hogy a játékosok a koruknak megfelelő játékokkal játszanak.”
Ebben az esetben is hasonló:Nem a játék a gyilkos,hanem az ember.Ott volt a döntés hogy ne ölj,de öltél!
Ebben az esetben is hasonló:Nem a játék a gyilkos,hanem az ember.Ott volt a döntés hogy ne ölj,de öltél!
Nem kell a duma microsoft, mindenki látja, hogy a milliós kártérítési pertől mentitek a hátsótokat...
Nem kell a duma microsoft, mindenki látja, hogy a milliós kártérítési pertől mentitek a hátsótokat...