A Gears of War 2 óta szerves része a sorozatnak a kooperatív hordamód, így jogosan tételezhettük fel azt, hogy a felújított első rész is tartalmazni fogja a játékmódot, még ha az eredeti kiadásból ez hiányzott is. Ha bővül a multiplayer, ráadásul a Gears of War 3-ban látott meccstípussal, akkor miért ne lehetne hordamód? Nos, tegnap megkaptuk a választ, és kiderült, hogy sajnos kimarad az áhított opció.

A fejlesztést végző csapat vezetője, és az eredeti játék társ-ötletgazdája, Rod Fergusson a San Diego Comic-con során magyarázat el, hogy miért döntöttek így. Egyrészt azért, mert nem akarnak túl sok mindent átemelni a folytatásokból (így is elég sokat merítenek), másrészt pedig nincs annyi változatos ellenfél, mint a második részben, így üresnek hatna a hordamód.

Fergusson továbbá azt is elmondta, hogy a PC-s változat nem egy szimpla port lesz. A játék 4K felbontást, DirectX 12-t, korlátlan fps-t és minden Windows 10-es funkciót támogat majd. „Eldurran az agyad, olyan jól néz ki 4K-ban, egy 70 inches tévén.” -- mondta.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!