A Gears of War 4 látványvilága már az E3 alatt is remekül festett, bár szerintem akkor még nem volt tökéltes az egyensúly a sötétség és világosság között. A végleges változatban már nincs ilyen gond. Az effektek minősége sem csorbult, csak néhány látványelem lett lecserélve, a megfelelő hatásfokú hangulat elérése érdekében.
Az alábbi videóban minden részletében kielemezve tekinthetitek meg, az E3 során látott jelentsort, összevetve a végleges produktum során átélhető hasonló szituációval. Természetesen részben szubjektív, hogy melyik változat a szebb, de a játék formálódása során bekövetkezett minőségromlásról egyértelműen nem beszélhetünk, legfeljebb csak javulásról.
Nektek mi a véleményetek a végleges produktum és az E3-as prezentáció közti különbségekről?
Valahogy valósághűbbnek látom, ha lehet ezt mondani.
Amikor sétáltak a dupla Hold felé, valahogy jobban tetszik a sötét megjelenítése. Tudom, hogy ha egy ekkora Hold van fent az égen, pláne 2 db, attól igencsak világos van (: de hangulatosabb volt , hogy a lámpa fénye világította meg a tereptárgyakat és leginkább csak ott voltak jobban láthatók a dolgok.
A hídon átkelés is frankóbban nézett ki, mikor jött a vihar. Tetszett, ahogyan a széllöket odébb rakta kocsit. (: Ezt viszont lehet azért módosították a végleges játékban, mert a kocsit akkor billentette neki a beton falnak, mikor JD megfordult, és lehet, hogy sokan nem tették volna ezt, hanem mentek volna fűrészelni a vas kapuhoz, és lemaradtak volna látványról. Így kicsit előbb láthatjuk majd az ótó bukfencezését.
Sokkal nagyobb hatással volt rám a sötétebb világ, nyomasztóbb volt, és szebb is.
Ezt mind sajna csak úgy írom, hogy nem játszottam még a játékkal, XO hiányában.. csak viedón láttam még.