Játékországban — nem úgy, mint a filmek világában — ritkán kerül nyilvánosságra, hogy mennyibe került egy játék, de ha mégis kiderül, általában a garázsfejlesztők közlik, hogy nekik hány száz dollárból sikerült összehozniuk az álmukat, a nagyok inkább hallgatnak a dologról — de persze nem mindenki. A Rockstar például elárulta, mennyibe volt a GTA IV és valamilyen okból most az Epic is követte őket, bár az ő esetükben meglepőbbek a számok: Niko 100 milliójához képest a Gears of War 2 ugyanis „mindössze” 12 millió dollárjába fájt CliffyB csapatának.
A játékon két évig 15 programozó és 12 művész dolgozott, a munkájukat pedig világszerte ötmillióan vették meg, ez pedig azt jelenti, hogy ha 60 dollárral számolunk és levonjuk a fejlesztési költséget (na meg nem számoljuk a kiadó Microsoft részesedését és a különböző licencdíjakat), arra lyukadunk ki, hogy 288 millió dollárt kasszíroztak a fejlesztők, ami nem is rossz teljesítmény — olyannyira nem, hogy ebből talán egy PC-s verzióra is futná...
A játékon két évig 15 programozó és 12 művész dolgozott, a munkájukat pedig világszerte ötmillióan vették meg, ez pedig azt jelenti, hogy ha 60 dollárral számolunk és levonjuk a fejlesztési költséget (na meg nem számoljuk a kiadó Microsoft részesedését és a különböző licencdíjakat), arra lyukadunk ki, hogy 288 millió dollárt kasszíroztak a fejlesztők, ami nem is rossz teljesítmény — olyannyira nem, hogy ebből talán egy PC-s verzióra is futná...
Imádom ezt a kifejezést. Ááááá..
Bocs a floodért.
Tökéletes vérfürdő a napközben felgyülemlett stressz ellen
A fejlesztési pénz legkisebb hányadát mint mindig a munkásemberek (jelen esetben : programozók) kapják...mármint ha ugyanaz a helyzet ott is mint itthon
Hülye mikrofos
tehát nincs az 288 millió, ennél azért kevesebbet kaptak a fejlesztők, plusz ott van amit Drazsé mond no meg a fejlesztők fizetése(az sem lehet kevés).
És igenis ebből futna egy PC-s átiratra is!!!