
Felmerülhet a kérdés, hogy érdemes-e egy, a játékok és esetleg a játékfejlesztés iránt érdeklődő egyénnek ellátogatnia a GDF-re, hiszen - valljuk be - a programozók és grafikusok nyelvét nem a mezei játékosok számára találták ki. Nos, a válasz igen. Tény, hogy lesznek olyan előadások, melyek elsősorban a fejlesztések technikai oldaláról fognak szólni, és ezeken nagy valószínűség szerint minden második szó valamilyen "mapping"-re vagy "shader"-re fog végződni. Emellett azonban olyan témák is sorra kerülnek, melyek a laikusok számára is érthetőek. Ilyen lehet például a játékmenetről, a filmek és játékok kapcsolatáról vagy a játékgrafika jövőjéről szóló előadás. A rendezők a 2008-as esemény szervezésekor figyelembe vették a tavalyi rendezvény visszhangjait, így idén két külön teremben fogják tartani az eltérő közönség számára szóló előadásokat. Az előzetes információk alapján a program azon részei, melyek elsősorban a szakma számára lehetnek érdekesek, egy kisebb teremben kerülnek megrendezésre, míg a többi érdeklődő részére szóló anyagok egy nagyobb helyen kerülnek előadásra. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a vakmerő átlagjátékos ne mehetne be a szakmai részre. Nyelvi nehézségre nem kell számítani, mivel aki igényli, kap fülhallgatót, amin folyamatosan tolmácsolják neki az angol nyelvű szöveget.

Nem maradt más hátra, mint megosztani veletek, hogy hol és mikor kerül lebonyolításra a fórum. Május 17-e lesz a jeles nap, a helyszín pedig a Budapest MOM Park (Alkotás u. 53). Aki érdeklődik a dolog iránt, annak csak el kell látogatni a GDF 2008 hivatalos weboldalára, ahol megtalálhatja a résztvevők pontos névsorát, és jegyet is igényelhet.