A Ubisoft a Gamescom 2014-en bejelentette: készül a Might and Magic Heroes 7, sőt, jövőre meg is jelenik! A játékról sajnos még nagyon kevés információ áll rendelkezésre, a kiadást intéző Ubisoft azonban megerősítette, hogy a fejlesztést a Limbic Entertainment végzi -- tehát az a rátermett csapat, amely nemrég az egész retrós közösséget elkápráztatta a Might and Magic X: Legacy című RPG-vel.
A Might and Magic Heroes 7 története szerint hat frakció vív ádáz polgárháborút egy király nélkül maradt birodalom irányításáért. Mivel azonban a munkálatok még kellően képlékeny szakaszban járnak, a Ubisoft a rajongók segítségét kéri, hogy szavazással döntsék el, a felkínált felek közül melyik kettő kerüljön be a játékba.
Szavazni úgy lehet, ha a hivatalos weboldalon csatlakozuk az Árnyéktanácshoz -- mely afféle közösségi találkozóhely, amin át közvetlen üzenetekkel bombázhatjuk a többi játékost, sőt, a készítőknek is adhatunk visszajelzéseket, melyeket az ígéretek szerint a Limbic Entertainment komolyan vesz. Alant egy látványos és hangulatos CGI trailer látható.
A hős is a csata része volt és ugyan úgy harcolt a seregével. A varázslatok is kasztokra volt bontva egyéni tulajdonságokkal bírhatott a hős.
1 Ki kell hajítani az összes förmedvényt amit beleraktak kezdve az 5 ös résztől a 6 ig bezárulva.Gondolok itt a meseszerű értsd WOW szerű aránytalan undorító grafika. Soha nem fogom megérteni, hogy mi a jó benne. Mint ahogy már elöttem is mondták nem kellenek a gyurmafigurák es szines suhintások vagy szines buborék sárkányleheletek. A bajnok szintű lények sugalljanak rendíthetetlen erőt és méreteket. A sárkány ne akkora legyen mint egy megtermett ember. A lények legyenek arányosak.
2 A hős legyen irányítható és ne csak egy élettelen bábù legyen a sereg mellett aki körönként ellő egy lájtingboltot. Elvégre erről szól a játék. Ők a legfontosabbak hisz ők nyerik meg a csatàt és nem a lények. Egy erős tápos hős többet ér mint egy kissebb sereg.
Nagyjábòl ennyi lenne. A 3 at és a 4 et kéne összegyúrni.
1 Ki kell hajítani az összes förmedvényt amit beleraktak kezdve az 5 ös résztől a 6 ig bezárulva.Gondolok itt a meseszerű értsd WOW szerű aránytalan undorító grafika. Soha nem fogom megérteni, hogy mi a jó benne. Mint ahogy már elöttem is mondták nem kellenek a gyurmafigurák es szines suhintások vagy szines buborék sárkányleheletek. A bajnok szintű lények sugalljanak rendíthetetlen erőt és méreteket. A sárkány ne akkora legyen mint egy megtermett ember. A lények legyenek arányosak.
2 A hős legyen irányítható és ne csak egy élettelen bábù legyen a sereg mellett aki körönként ellő egy lájtingboltot. Elvégre erről szól a játék. Ők a legfontosabbak hisz ők nyerik meg a csatàt és nem a lények. Egy erős tápos hős többet ér mint egy kissebb sereg.
Nagyjábòl ennyi lenne. A 3 at és a 4 et kéne összegyúrni.
Csak mert állítólag a South Park is anélkül jelent meg.
Az előttem szólók valóban megfogták a lényeget, bár ha ezt a 4-4-2 lénylehetőséget összekombináljuk a választható fejlődéssel, akkor szerintem már zavaróan sok, valójában ugyanolyan, egység lenne.
Amit viszont szívesen látnék, de sajnos biztosan nem fogok, az a realisztikus megjelenés. Szerencsére a 6-ik részben már nem a Heroes5 gyurmafigurái ugráltak a térképen, de sosem fogom megérteni, miért kell egy kardsuhintásnak fényes kék csíkot húznia, vagy egyáltalán miért kell egy támadásnak legalább hat féle csillogó-villogó színes tüzijátékot szórnia. Az LSD parádé effektek helyett viszont megjelenhetne a játékban a vér. Félreértés ne essék, nem vagyok pszihopata :D de egy gigászi csata utáni füves mező, ahol ránézésre egymás mellett szundikálnak az állítólag lekaszabolt egységek, eléggé életszerűtlen. Egy háromfejű hidra cafatokra kéne tépje az ellenséget, ehelyett a heroes-hidra harapásától kellemesen elpillednek az áldozatok.
Ja, és ha ebben a részben is neonzölden világító nekromanta várat kapunk, én sírógörcsöt kapok...
SPOILERVESZÉLY!!!!
Ha valakit érdekel de lusta/nem akar regelni most éppen a Elf / Törp páros van terítéken a szavazáson...
Heroes 3:
- Kiemelkedő 7 vár volt már az alapjátékban is (7 egységgel), ami rengeteg lehetőséget adott, ami igazán változatossá tette a világát. És ugye ezek mellett voltak semleges lények is. Nagyon fontos a játékmenet, de szerintem legalább annyira lényeges a változatosság is egy heroes esetében, ha azt akarják elérni, hogy lekösse a játékosokat.
- A régi megkedvelt lények megtartása, de mellette új frakciók és új egységek megjelenése. A régi megszokott várakban is legyen újdonság.
- Naga Queen (A három óta várom, hogy újra a seregembe tudjam)
-Minden lénynek volt egy fejlesztési lehetősége.
- Sok térkép, sok nagyon nagy térkép.
Heroes 4:
- Vegyes egységes csapatok a játéktéren. Nekem sokat adott a játékhoz, hogy nem feltétlenül egy fajta egység volt pakkban a pályán. Kicsit taktikusabbá tette a harcokat, kevésbé volt monoton a pályán járkálás. Szerintem nagyon jó ötlet volt, nem is értem miért nem vitték tovább.
- A lények közti választást én nagyon vártam anno, mert jó ötletnek tartottam. Az ötlettel nem is volt baj, csak a megvalósítással, ami a negyedik rész egyik kritikán aluli része lett. Ahogy szerintem jó lenne, ha összekapcsolnák a heroes 6 lénytípusokkal. Lenne minden várban 4 core, 4 elit és 2 bajnok lény, de csak 331-et lehetne felépíteni. Persze rengeteg plusz munka, de nagyobb taktikai lehetőséget és sokszínűséget hozna magával, ami kitolná a játék élettartamát.
Heroes 5:
- nagyon tetszett, hogy újszerűen nyúlt a mágiarendszerhez, a törpök és az orkok tekintetében. Nagyon jó húzás volt, mert sokszínűbb lett a játék, egyedibbek lettek a várak.
- A kiegészítőjének nagy húzása volt, hogy minden lény kapott egy másik fejlesztési lehetőséget. Én akkor újrajátszottam minden néppel majdnem az összes pályát. Szerintem rengeteget adott a játékhoz, még ha csak minimálisan voltak áttextúrázva a lények. De nem kell más színárnyalatúnak lenniük, hagy lehessen szép mixelt sereget összeállítani.
- A hős jelenléte a csatatéren végre a helyére került, hisz varázslás mellett lehetett támadni is velük, de mégis elkülönültek a lényektől.
Heroes 6:
- A lények szintjének újragondolása. Bár szerettem az 1-7 listát, de én ezt a hármas felállást jobbnak tartom, márt csak azért is, amit a heroes 4-es résznél kifejtettem.
- Tetszett, hogy igyekezett újító szellemben hozzányúlni az egységekhez. +A naga vár nekem szimpatikus volt.
- Minden egységnek legyen valamilyen képessége. (De ez talán már a korábbi résznél is megvolt.
Így estére ennyi jutott eszembe, de biztos kihagytam valamit. Az olyan alapvető dolgokat, mint a várnézet, a stílusos grafika nem emeltem ki külön, szerintem ez alapvető.