Andreas Gschwari, a nyílt világú Mad Max játékot fejlesztő Avalanche Studios pályatervezője nem rest nagyot mondani. Állítása szerint ugyanis több milliónyi kombinációja lesz a játékban szereplő autók testreszabhatóságának. Megváltoztathatjuk majd az abroncsokat, a karosszériát, a motort, a felfüggesztést, vagy felszerelhetünk olyan extrákat, mint a tartalék benzintank (emlékeztek, a Mad Max 2-ben Max Pursuit Specialján is ilyen volt). De csak érzéssel, mert minden alkatrész hatással lesz a jármű fizikájára, tömegére, sebességére és a többi jellemzőjére, úgyhogy nagyon meg kell majd gondolnunk, mit teszünk fel jövőbeli benzinfalónkra, ha nem akarunk alulmaradni egy összecsapásban.
Az alkatrészeket pedig pont ezekben az összecsapásokban szerezhetjük meg, azaz a küldetések alatt vagy ellenséges konvojok megtámadásával. Ezeket aztán a túlélőket tömörítő erődítményekben (lásd: Mad Max 2) építhetjük be járművünkbe, sőt, minden ilyen helyszínen találunk egy szakit, aki egy adott területre specializálódott. Az egyikben például egy Jeet nevű komát, aki durva gallytörő rácsot tud felapplikálni a verdára, de lesz olyan is, aki kilőhető csáklyát szerel be (á la Jast Cause), amivel aztán földre ránthatjuk a mesterlövészeket rejtő tornyokat, vagy akár kapukat is kitéphetünk.
A Mad Max 2014-ben jelenik meg, PC-re, a PS4-re, Playstation 3-ra, Xbox One-ra és Xbox 360-ra, és a VG24 szerint a Gamescomon kiállított demó kifejezetten pofásan néz ki. Ja, és Maxnak ausztrál akcentusa van, ahogy korábban ígérték a fejlesztők.
Mad Max -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nem ismert