Az E3 során már megszellőztetett Child of Light ma végre hivatalosan is bemutatkozott, s noha képeket vagy videókat még nem kaptunk (a bemutatóról az alábbi Vine-klipp jött csak), azt megtudtuk, hogy pontosan miféle szerzet ez a Ubisoft Montreal berkeiben, egy kis csapattal készülő, indie alkotásként jellemzett program.
A Child of Light egy oldalnézetes platformer, melyben a Mijazaki Hajao munkái (Chihiro Szellemországban, A vándorló palota) és az európai folklór által inspirált, művészi stílusában „élő festményként” aposztrofált világban fogunk kalandozni. A művészi, a PSOne klasszikus JRPG-inek (Final Fantasy VIII, Vagrant Story) szellemét is felidéző játékban fontos szerepe lesz a világ megismerésének, s bár alapvetően békés élményről van szó, lesz benne körökre osztott harcrendszer is.
A fejlesztés a Rayman Originsben is használt UbiArt Framework keretrendszerrel és annak grafikusmotorjával történik, a munkálatokat pedig a Far Cry 3 producere, Patrick Plourde dirigálja, aki azt mondta, hogy a Child of Lightot a tesztoszterontól duzzadó Far Cry 3 ellenpárjának szánja. A veterán fejlesztő szerint a játék egy „játszható költemény”, amelyben a Limbo találkozik a Final Fantasy VI-tal.
A Child of Light a tervek szerint télen fog megjelenni, célplatformokat azonban még nem nevezett meg a kiadó, így ne lepődjünk meg, ha késésről számolunk be később. Plourde szerint a játék „potenciálisan next-gen IP”, így az is benne van a pakliban, hogy csak Xbox One és PS4 platformra lesz kapható -- a mobil platformok viszont kizártak.
Child of Light -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen