Ha egymást érik a töretlenül népszerű Angry Birds-játékok, nem csoda, hogy jól keres a Rovio -- ám az talán még őket is meglepte, hogy az előző évi eredményekhez képest minden lényeges mutató a többszörösére nőtt: a cég 2012-ben 195,6 millió dollárt zsebelt be, ami duplája a korábbi bevételnek. Még ennél is lenyűgözőbb, hogy a tiszta profit 2011-es értékének több mint háromszorosát könyvelték el: 71,3 millió dollárt.
A Rovio a sikert az Angry Birds-játékok mellett az új programoknak, a Bad Piggiesnek és az Amazing Alexnek köszönheti, valamint az ajándéktárgyaknak (plüssfigurák, táskák, ruhadarabok), melyek a teljes bevétel 45 százalékát teszik ki. A játékokat mellesleg 1,7 milliárd alkalommal töltötték le, s decemberben az összes platformot figyelembe véve 263 millió aktív felhasználójuk volt.