A Forza Motorsport 5 az Xbox One egyik húzócíme, s mint ilyen, ennek kell bemutatni, hogy mit is tud az új platform. Ez elsősorban azt jelenti, hogy a látványra feküdnek rá a fejlesztők, ugyanis ezzel a legkönnyebb szemléltetni az előrelépést -- a részletes, mérnöki precizitással kidolgozott autókhoz 1080p felbontás és 60 fps társul, ezt maguk a fejlesztők erősítették meg.
Természetesen nemcsak a látvány fokozása a cél a Turn 10 berkeiben, hanem a játékmenet fejlesztése is, ezen a téren pedig felhasználják sok éves tapasztalatukat, mely segítette őket abban, hogy a Microsoft konzoljának legjobb versenyjáték-sorozatát hozzák létre, részről részre egyre több lehetőséget és tovább csiszolt játékélményt nyújtva.
Megtudtuk továbbá azt is, hogy a Microsoft nem fogja kötelezővé tenni az 1080p felbontást és a 60 fps sebességet. A Microsoft Game Studios alelnöke, Phil Spencer elmondta: nagy szabadságot biztosítanak a fejlesztők számára, hogy azt kezdjenek az elérhető erőforrásokkal, amit csak akarnak, így lehet, hogy valaki a minél nagyobb felbontást célozza, de bármilyen más megközelítést is választhatnak.
Forza Motorsport 5 -- Megjelenés: 2013 Q4 -- Gépigény: nem készült PC-s verzió
"az igen 1080p fps és milyen felbontás kell neki hogy 120 fps legyen:O?"
Ha jól tudom akkor a konzolos játékokat úgy készítik hogy szaggatás nélkül menjen a gépükön 60fps értéket próbálják belőni. De ebben az esetben még kérdéses a dolog hogy hogy lesz.
"az igen 1080p fps és milyen felbontás kell neki hogy 120 fps legyen:O?"
Ha jól tudom akkor a konzolos játékokat úgy készítik hogy szaggatás nélkül menjen a gépükön 60fps értéket próbálják belőni. De ebben az esetben még kérdéses a dolog hogy hogy lesz.