Az EA két fejese, Frank Gibeau és Glenn Schofield a Variety-vel készített interjúban elmondta, hogy cég már tervezi a Dead Space, az Army of Two, és a Battlefield: Bad Company folytatásait, és ha belegondolunk, ez igazán nem meglepő hír, mert ha az első rész jó teljesített, akkor várható a folytatás.
Az interjúból kiderült, hogy az EA bármikor készen áll a játékai folytatására, ugyanis mielőtt zöld utat adnánk egy új ötletnek, előtte Gibeau alaposan meggyőződik arról, hogy az a produktum képes-e világszere sikereket elérni, hogy a fejlesztőcsapat elég tehetséges-e a játék elkészítéséhez, és nem utolsósorban, hogy tudnának-e egy folytatást is kiötleni, illetve tető alá hozni.
A folytatásokról persze még semmi konkrétumot nem tudunk, csak halvány ötleteket, azonban Schofield megemlítette, hogy a Dead Space 2 munkálatai már elkezdődtek, de emellett különböző médiákkal is össze szeretnék kapcsolni a játékot, ugyanis novellák, műanyag figurák, és egy egész estés film keretében is meg szeretnék örökíteni az Ishimurán történteket.
Ami a Bad Company 2 illeti, az EA eléggé ambiciózus terveket dédelget, mert már jövő nyáron a boltokban szeretnék látni a folytatást, azonban előtte az első részből egy „év játéka” kiadást terveznek, benne mindenféle extrával.
Végezetül az Army of Two-ról is essen szó, amiből még csak lehetséges, hogy készül egy második rész, azonban a játék filmváltozata már sokkal inkább elképzelhető, hiszen az Universal ma vette meg a hozzátartozó jogokat. A film forgatókönyvét a korábban a Bourne Ultimátumon is dolgozó Scott Z. Burns írja majd, míg a produceri munkálatokat az EA felügyeli, Scott Stuber (Role Models, The Kingdom) közreműködésével.
Burns saját elmondása szerint nem egy nagy játékos, ezért ne is várjuk azt, hogy a film a játék egy az egyben másolata lesz, ehelyett valamilyen csavaros thrillerrel fog előállni, ami felfedi előttünk, mi is folyik valójában a világunkban, de közben hangsúlyt is fektet a két főszereplő barátságára.
Az Army of Two ezzel csatlakozik azokhoz a játékokhoz (Mass Effect, Sims), amikből az EA jónak látja, hogy film is készüljön, mi pedig kíváncsian várjuk, mi fog ebből kisülni.
Az interjúból kiderült, hogy az EA bármikor készen áll a játékai folytatására, ugyanis mielőtt zöld utat adnánk egy új ötletnek, előtte Gibeau alaposan meggyőződik arról, hogy az a produktum képes-e világszere sikereket elérni, hogy a fejlesztőcsapat elég tehetséges-e a játék elkészítéséhez, és nem utolsósorban, hogy tudnának-e egy folytatást is kiötleni, illetve tető alá hozni.
A folytatásokról persze még semmi konkrétumot nem tudunk, csak halvány ötleteket, azonban Schofield megemlítette, hogy a Dead Space 2 munkálatai már elkezdődtek, de emellett különböző médiákkal is össze szeretnék kapcsolni a játékot, ugyanis novellák, műanyag figurák, és egy egész estés film keretében is meg szeretnék örökíteni az Ishimurán történteket.
Ami a Bad Company 2 illeti, az EA eléggé ambiciózus terveket dédelget, mert már jövő nyáron a boltokban szeretnék látni a folytatást, azonban előtte az első részből egy „év játéka” kiadást terveznek, benne mindenféle extrával.
Végezetül az Army of Two-ról is essen szó, amiből még csak lehetséges, hogy készül egy második rész, azonban a játék filmváltozata már sokkal inkább elképzelhető, hiszen az Universal ma vette meg a hozzátartozó jogokat. A film forgatókönyvét a korábban a Bourne Ultimátumon is dolgozó Scott Z. Burns írja majd, míg a produceri munkálatokat az EA felügyeli, Scott Stuber (Role Models, The Kingdom) közreműködésével.
Burns saját elmondása szerint nem egy nagy játékos, ezért ne is várjuk azt, hogy a film a játék egy az egyben másolata lesz, ehelyett valamilyen csavaros thrillerrel fog előállni, ami felfedi előttünk, mi is folyik valójában a világunkban, de közben hangsúlyt is fektet a két főszereplő barátságára.
Az Army of Two ezzel csatlakozik azokhoz a játékokhoz (Mass Effect, Sims), amikből az EA jónak látja, hogy film is készüljön, mi pedig kíváncsian várjuk, mi fog ebből kisülni.
Az meg hogy lesz e DS 2 az első sikerén múlik kézenfekvő.
Az Army of Two-t és a Bad Company-t meg először inkább portolják át PC-re. De lehet, hogy mi, PC-sek teljesen kimaradunk ebből a két játékból.
Elmeséljem a harmadik és negyedik rész sztoriját is? .
Ez miért nem lep meg engemet?