A játék hivatalos twitterén keresztül érkezett a megerősítés, miszerint a PC-s Driver: San Francisco is csatlakozik azon játékok sorához, melyek működtetéséhez -- offline és online -- folyamatos, zavartalan internetkapcsolat szükséges.
A Ubisoft ezzel a másolásvédelmi megoldással abban bízik, hogy kevesebben próbálják majd illegális úton letölteni a játékot, ám a múltban kiderült, hogy a védelmi vonalak csak rövid ideig tudták visszatartani a kalózokat, sőt a vásárlók elégedetlensége miatt pár játék esetében enyhíteni kellett a szigorításokon. Ezek ellenére azonban a franciák továbbra is kitartanak a DRM mellett.
A Ubisoft ezzel a másolásvédelmi megoldással abban bízik, hogy kevesebben próbálják majd illegális úton letölteni a játékot, ám a múltban kiderült, hogy a védelmi vonalak csak rövid ideig tudták visszatartani a kalózokat, sőt a vásárlók elégedetlensége miatt pár játék esetében enyhíteni kellett a szigorításokon. Ezek ellenére azonban a franciák továbbra is kitartanak a DRM mellett.
Ki retteg tőle? Én nem. Az alattam szólók sem. Csak mindig hangosabb az, akinek nem tetszik valami. Meg a média is felfújja a dolgot, lásd ez a cikk.
"ám a múltban kiderült, hogy a védelmi vonalak csak rövid ideig tudták visszatartani a kalózokat"
Az a pár hét/hónap a szokásos release day előtti szivárgásokhoz képest nem elhanyagolható, és finoman fogalmaztam. Mellesleg úgy hírlik, hogy a hawx 2-t a mai napig nem tudta senki feltörni. Biztos közrejátszik az is, hogy nem egy népszerű játékról van szó, de mégis mutat valamit a dolog.
Személy szerint egyszer volt gondom ezzel a DRM-mel, mégpedig akkor, amikor az irigy kalózok ddos-olták a szervereket. Kaptam cserébe ingyen játékot az Ubisofttól, addig a pár óráig meg nem haltam bele, hogy nem tudtam játszani.
persze tökéletesnek nem mondanám a védelmet, csak vannak előnyei