...azonban döntésemet nem bántam meg, hiszen a fejlesztőgárda is érezte, hogy valamit elszúrtak: azóta már többek között egy több mint egy gigabyte-os folt is debütált, amely talán ad némi magyarázatot arra, hogy az amúgy jónak tűnő játék abban a formában, ahogy hozzám került, mennyire hibásan is került a boltok polcaira. Aztán jött az Xbox 360-as verzió, mi pedig rádöbbenhettünk, hogy kőkemény ezresekért a stúdió velünk végeztette el a bétatesztet a konzolos debütálás előtt. Ez persze nem volt szép dolog - sőt, nevezhetjük pofátlanságnak is -, de becsületükre legyen mondva, hogy folyamatosan hozzák szintre a terméket: például most is, amikor már majd fél évvel a megjelenés után lassan, de biztosan tényleg élvezhetővé válik a cucc.
Az 1.6-os javítás - amelyet fellelhettek szerverünkön - ugyan csak 27 megabyte, ez azonban ne csapjon be senkit: szükséges hozzá a "szervizcsomag", amely közel 1 gigabyte-ot nyom, szóval annyira azért ne örüljünk a kis méretnek. Az új javítási lista még mindig megmosolyogtató, hiszen olyan, valószínűleg tíz perc tesztelés után is egyértelmű dolgok végére tettek pontot, mint például a víz alatti halhatatlanság (nem sérültünk, ha egy tóból lövöldöztünk, igazi élmény volt a szervereken küzdeni), a bejárat nélküli barlangok (lyuk volt, összeköttetés a valódi útvesztővel nem), valamint az őrizetlen kincsek, amelyek pár buta szörnyetegen kívül most már csapdákkal is megpróbálják elvenni a kedvünket. Aki még kitartott a program mellett, javasoljuk, most tegyen egy próbát - lassan érdemes lesz.
Az 1.6-os javítás - amelyet fellelhettek szerverünkön - ugyan csak 27 megabyte, ez azonban ne csapjon be senkit: szükséges hozzá a "szervizcsomag", amely közel 1 gigabyte-ot nyom, szóval annyira azért ne örüljünk a kis méretnek. Az új javítási lista még mindig megmosolyogtató, hiszen olyan, valószínűleg tíz perc tesztelés után is egyértelmű dolgok végére tettek pontot, mint például a víz alatti halhatatlanság (nem sérültünk, ha egy tóból lövöldöztünk, igazi élmény volt a szervereken küzdeni), a bejárat nélküli barlangok (lyuk volt, összeköttetés a valódi útvesztővel nem), valamint az őrizetlen kincsek, amelyek pár buta szörnyetegen kívül most már csapdákkal is megpróbálják elvenni a kedvünket. Aki még kitartott a program mellett, javasoljuk, most tegyen egy próbát - lassan érdemes lesz.
Hú, most lehet lóról harcolni... Jaj, de jó XD. Igaz, szegény ló irányíthatatlan. De az Oblivionban ugye nem lehetett!!! LOL
Nekem is vérzik a szívem a játékért, ahogy a hír írójának is... Én anno bedőltem, hogy ez egy jó Gothic-Oblivion koppintás lesz. De sajnos nem az lett. Most a bugokat kijavíthatják, de a mérhetetlen unalmat azt nem hinném, hogy patch-csel lehet orvosolni XD.
Two Worlds ide vagy oda, nekem inkább adjanak "one world"-öt, de azt izgalmasan, pofásan megalkotva (mint mondjuk a Bioware játékokban - jaj, de telhetetlen vagyok XD).