
A Diablo 3 mostani bejelentése után én gyakorlatilag tűkön ülve vártam, hogy mit reagál a brigád -- lefitymáló reakciókat, nagyzolást, esetleg komplett pereket ("ezt mi csináltuk") vártam, ehelyett egy olyan őszinte vallomást kaptam Max Schaefer, a Flagship egyik alapítója tollából, amely még engem is meglepett. Az úriember keserű mosoly közepette nyilatkozott az egyik nagyobb online magazinnak:
"Elkövettünk egy nagy hibát a Hellgate kapcsán -- túl sok dolgot próbáltunk létrehozni túl sok embernek. Akartunk egy elképesztő grafikus motort, egy többlépcsős üzleti modellel -- ingyenes és fizetős többjátékos opcióval -- és egy remek egyjátékos móddal. Megpróbáltunk létrehozni egy tökéletes TPS-t és egy tökéletes FPS-t, véletlenszerűen generált 3D terepet akartunk -- azonban mi csak egy vadonatúj kis stúdió voltunk, nagyon limitált költségvetéssel, és létező technológiák nélkül..."
Azért nem kicsit meredek, hogy gyakorlatilag egy fejlesztő közli, túl sokat akart a szarka, és nem bírta a farka -- meredek, de ugyanakkor már-már majdnem annyira őszinte, mint amikor Peter Molyneux sírva az asztalra borult, és az újságíróktól kért zsebkendőbe törölgetve vizsla szemeit elnézést kért azokért a hazugságokért... bocsánat, túlzásokért, amelyekbe beleesett a Fable kapcsán. Max amúgy az interjú végén azt is állította, hogy ezentúl majd a földön járnak, ami derék dolog, elvégre akkor lehetséges, hogy a következő Hellgate (a PGO olvasói által Hellgate: Budapestnek remélt folytatás...) már megközelíti azt a szintet, amit minimumként elvárnánk ettől a csapattól. Én szurkolok nekik...!
Akkor jöhet a Hellgate Budapest....
Akkor jöhet a Hellgate Budapest....
Remélem a Mythos-t nem rontják el és hamarosan ki is próbálhatjuk!
Remélem a Mythos-t nem rontják el és hamarosan ki is próbálhatjuk!