- Fizetős játék lett a LawBreakers
- A fejlesztők szerint ez jobban passzol a programhoz
- A grafikai stíluson is változtattak
- Nyáron jelenik meg a játék
- Nem 60 dollárba fog kerülni
Valamikor idén nyáron fog megjelenni Cliff Bleszinski új játéka, a LawBreakers, de nem úgy és nem olyan tálalásba, ahogy azt tavaly augusztusban megismerhettük. A tervező a GDC során jelentette be, hogy a játékuk többé már nem egy free-to-play cím lesz.
„Ahogy kezdett formát ölteni a játék, világossá vált, hogy a free-to-play üzleti modell nem passzol, ahhoz, amit készíteni akarunk. A LawBreakers alapja a kompetitív multiplayer, ami azt jelenti, hogy az egyensúly nagy fontosságú nekem, a csapatomnak és a közösségnek is. A fizetős rendszer garantálja azt, hogy mindenki ugyanazt kapja.”
A LawBreakers a Steamen keresztül lesz kapható, a Boss Key ugyanis nem akarta egy saját indítóval idegesíteni a játékosokat, és noha a pontos árat még nem kaptuk meg, a csapat biztosított arról, hogy nem 60 dollárt kérnek. A premier előtt lesz pár tesztlehetőség, így nem zsákbamacska a program.
Az üzleti modell mellett a Boss Key a vizuális stílust is megváltoztatta, mégpedig azért, hogy jobban kitűnjenek a tömegből. „Mivel folyamatosan a piac színes lövöldéihez hasonlították, rá kellett jönnünk, hogy valahogyan ki kell emelkednünk a tömegből. Úgy döntöttünk, hogy átvizsgáljuk, hogyan tudnánk kihangsúlyozni a LawBreakers érett jellegét. Az új stílus magáévá teszi a játék innovatív jellegét és a vertikalitását, amit a brutalitás és az akció élénkít.” Így néz ki most a játék: