Judd Apatow a 2000-es és a 2010-es években rengeteg emlékezetes vígjátékot tett le az asztalra producerként és rendezőként, legutóbb pedig A buborék című filmmel próbálta visszaszerezni az elmúlt időkben kissé megfakult tehetségét – nem sok sikerrel. Következő projektje azonban első hallásra is kifejezetten izgalmasnak tűnik, ugyanis Apatow Steven Spielberg produceri segédletével a Coca-Cola és a Pepsi hírhedt háborúját dolgozza majd fel, a ’80-as évektől kezdve egészen napjainkig. A Cola Wars címre keresztelt filmért 1 millió dollárt fizetett a Sony, hogy ők készíthessék el, a forgatókönyvet pedig Jason Shuman és Ben Queen (Addams Family 2) írják.
A projekt valószínűleg igazodni fog az utóbbi idők azon filmjeihez, amelyek a nagy márkákról, illetve azok felvirágzásáról szólnak – ilyen volt például a nagy sikert aratott Air – Harc a legendáért, ami a Nike felemelkedését mutatta be, vagy a Cukormáz nélkül, ami a Kellogg’s és a Post párharcát ültette át mozgóképre.
A borítókép forrása: Slashfilm