Január végén könnyes búcsút vettünk a Hellgate: Londontól, ami bár érdekes koncepcióra épült, az exblizzardos fejlesztők mégsem tudtak egy igazán jó játékot tető alá hozni. Nem azt mondom, hogy a kutyát sem érdekelte a démonoktól hemzsegő London, csak azt, hogy nagyon kevesen játszottak vele, olyannyira, hogy ez a fejlesztő Flagship Studios vesztét okozta. Azonban van, aki látta a programban rejlő potenciált, ez a cég pedig a koreai HanbitSoft volt, akik felvásárolták a játék ázsiai terjesztésére szóló jogokat, sőt a továbbiakban a fejlesztését is ők végzik a San Franciscóban alapított Redbana nevű stúdiójukban.
Az MMOG-kre szakosodott cég vezetése alatt Koreában szépen menetel a Hellgate, a cég pedig meghallgatva a rajongókat, nyugaton visszahozná a játékot, csak egy baj van: a Namco Bandainál vannak az amerikai és európai termesztési jogok.
Azt nem tehetik meg, hogy a koreai szervereket megnyitják az itteni játékosoknak is, hiszen ezzel törvényt sértenének, így csak egy út maradt, mégpedig, hogy egy nagyobb pénzösszeg ellenében megveszik a megfelelő licenceket. Mi drukkolunk nekik!
Az MMOG-kre szakosodott cég vezetése alatt Koreában szépen menetel a Hellgate, a cég pedig meghallgatva a rajongókat, nyugaton visszahozná a játékot, csak egy baj van: a Namco Bandainál vannak az amerikai és európai termesztési jogok.
Azt nem tehetik meg, hogy a koreai szervereket megnyitják az itteni játékosoknak is, hiszen ezzel törvényt sértenének, így csak egy út maradt, mégpedig, hogy egy nagyobb pénzösszeg ellenében megveszik a megfelelő licenceket. Mi drukkolunk nekik!
Nem tudom amúgy, mekkora volt a költségvetése, de nem adták olcsón, és így is elkelt belőle több, mint egy millió.
Sokakat inkábba Film bejátszásokal nyertek meg és veték meg a gamet.De azt hiszen sok sikere nem lessz ha nem lessz valami ujj nagyobb dobásuk.
Sok összefüggés nincs sajnos. Én mindkét verzióval játszottam és ebben nincs különbség. Természetesen megvettem, mert szerettem volna online is kipróbálni + lement az ára is, s nekem az "eredeti" játék ugyanúgy szaggatott tömegjeleneteknél, bugos volt (beakad a karakter tárgyakba, beakad a lövés és csak ontja magától a fegyver a skulót, ismétlődő párbeszédek, küldetésbuggal is találkoztam /sikerült 2X is elfogadtatni ugyanazt a questet.../ stb. ). A Patch valamit változtatott rajta, de sajnos a beragadás és a szaggatás csak mérséklődött, csökkent. Persze ezt lehet sok mindenre fogni (pl. a hardverek között van különbség + 1 GB RAM-mal játszottam annak idején), de a bugokra akkor sincs mentség.
Viszont azt támogatom, hogy aki kalózverzióval játszott, csak ne szarozza a játékot, mert: 1. multiban eleve nem is tudta kipróbálni 2. azt esetleg illegális módon lehetett patchelni, az 1.0-ás vezió pedig valóban játszhatatlan volt szerintem is. De a patchek azért valamit javítottak rajta.
Nem kellene más ennek a játéknak sem, a Vampire-höz hasonlóan, csak patchelés, vagyis: fejezzék be a játékot. Mert feltehetőleg azért nem volt idő a sztori kidolgozására, a bugtalanításra és az optimalizálásra (nekem legalábbis ne mondja senki, hogy "de ők optimalizálták", mikor a Serious Sam-eknél és a Painkillernél sokkal több szörny özönlött és a játék be se röccent maximális beállításoknál - ennél meg minimumon is szaggatott, illetve volt, hogy 1 percre is beállt a képernyő), mert a k*csög kiadó sürgette a Flagshipet, hogy minél előbb ki legyen adva a játék.
Illetve ahogy a Troika nem értett a Source motorhoz, úgy a Flagshipes arcok sem értettek a technikai részhez. Ez már a Diablo 2-n is játszott, ami a mai napig beszaggat, ha pl. a Stony Fielden megnyitom az átjárót Tristramba.
Mert alapvetően nagyon jó játék ez szerintem is, a Diablo + Painkiller-érzés ott van. Csak éppen ezért a "kis érzésért" nem fogok "nagyon szenvedni" a szaggatással és a bugokkal. A Diablo 2 legalább valamennyire stabil és bugmentes - ráadásul folyamatosan patchelik, mai napig is, pedig 9 éves játékról van szó.
Én drukkolok!
Amúgy pont a napokban fontolgattam, hogy felrakom megint, hátha több RAM-mal jobb lesz a teljesítménye . Ha sikerül megszerezniük és elkezdik patchelni, akkor talán még játszani is fogok vele.
egy egy nagyon jó játék!
én is remélem hogy ujra lesz inditva a projekt és még valami kis plusszocskát is sikerül bele tenni