Command & Conquer FPS-ből sohasem elég -- gondoltuk ezt addig, amíg ki nem jött a világon valószínűleg egyedül általam kedvelt Renegade. A sajtó úgy imádta a programot, mint vámpír a fokhagymát, e mellé pedig a rajongók is emeltek neki oltárt, de aztán gyorsan lehúzták, mielőtt nem lehetett volna belépni a fürdőbe a szagától. Egy szó, mint száz, kevés EA-buktáról számolhatunk be (játéktéren, mert azért cégügyekben ügyesek voltak, mint a kibiztosított kézigránáttal golfozó kisgyerek), a Renegade azonban az volt, éppen ezért lepődött meg a világ, hogy nem folytatás, de ugyanarra a sémára épülő C&C FPS készül Tiberium néven. Sokan feltették a költői kérdést, amely még Luke Skywalker szájából is sablonosan hangzott (MIÉRT?!), de aztán elkezdtek jelentkezni a problémák, érezhető volt, hogy még a befektetők (értsd döntéshozók az EA-nál) is annyira biztosak a potenciális sikerben, mint lakatos az erényövben...
Most azonban ténnyé vált, amelyet már sokan tudtunk, csak nem sejtettünk -- látva a koncepcióhibákat, amelyek úgy üvöltöttek a fényképről, mint Jimmy az optimista daloktól, az EA szakemberei lefújták a projektet. Mindent megtettek, hogy a hibákat kijavítsák, de ami nem megy, azt kár erőltetni -- ilyen őszinte vallomást én idáig még nem hallottam az EA-től, úgyhogy úgy tűnik, vagy komoly gond volt, vagy a csillagszemű komolyan gondolta, hogy nem fognak fércmunkákat és igénytelen termékeket a piacra dobni. A cukros bácsiként és jóságos angyalként tetszelgő EA a projekten dolgozó, a kudarc ellenére tehetségesnek tartott embereket átcsoportosítja máshová, a hozzám hasonló elvetemültek pedig elmorzsolhatnak egy könnycseppet...
Most azonban ténnyé vált, amelyet már sokan tudtunk, csak nem sejtettünk -- látva a koncepcióhibákat, amelyek úgy üvöltöttek a fényképről, mint Jimmy az optimista daloktól, az EA szakemberei lefújták a projektet. Mindent megtettek, hogy a hibákat kijavítsák, de ami nem megy, azt kár erőltetni -- ilyen őszinte vallomást én idáig még nem hallottam az EA-től, úgyhogy úgy tűnik, vagy komoly gond volt, vagy a csillagszemű komolyan gondolta, hogy nem fognak fércmunkákat és igénytelen termékeket a piacra dobni. A cukros bácsiként és jóságos angyalként tetszelgő EA a projekten dolgozó, a kudarc ellenére tehetségesnek tartott embereket átcsoportosítja máshová, a hozzám hasonló elvetemültek pedig elmorzsolhatnak egy könnycseppet...
"...a Renegade azonban az volt, éppen ezért lepődött meg a világ, hogy nem folytatás, de ugyanarra a sémára épülő CnC FPS készül Renegade néven."
Ez itt ugye elírás? Vagyis nem a Renegade fejlesztését állították le, hanem a Tiberium-ét
Sajnálom hogy nem jött össze. Én vártam pedig.
Ja és: Sajnálom , hogy leállították
/off
Am NightB szeretjük a poénjaidat de ez egy kicsit erőltetett . Nem sértésnek szánom, de nem kell a hiányzásodat most 3 híren belül bepótolni
"magával a C&C világával nem volt semmi gondom , csak.hát a megvalósítás nem tettszett,ugyanis én nem szeretem az RPG-ket"
Honnan tudtad, hogy nincs gondod a világával, ha előtte nem próbáltad, illetve honnan tudtad, hogy a megvalósítás nem az igazi, arról már nem is beszélve, hogy ennek mégis mi köze van a szerepjátékokhoz - az RPG ugyan is egy olyan műfaj, amelyhez még nekifutásból sem volt soha köze a C&C-nek.
"A Renegade lett volna az első találkozásom a C&C világával,de most már nem vagyok biztos benne,hogy valaha is tudok vele játtszani."
A Renegaddel tudsz, hiszen az jó ideje megjelent már, itt most a Tiberiumról van szó.
Egyébként mit bántják Kane mestert "peace of power" vagy "peace for power" ? nem tudom, de a lényeg, hogy "béke hatalmon át" a NOD testvériség megvédi az elesetteket, a GDI, csak a pénzeseket... (SZVSZ)
Legyen C&C Kane's adherent (vagy valami ilyesmi )