...a sors pikantériája, hogy mint engine-t, nem kapkodták, mert állítólag túl bonyolultra sikerült. Rajongói az elmúlt hónapokban nem kaphattak hírt kedvencükről, mindenki aki él és mozog a cég új akciójátékát hirdette, és már-már azt hihettük, soha többé nem kapunk további információt a sokak szerint zseniális első részről. Akik ezt hitték, azok tévedtek, ugyanis befutott egy közel kettőszáz megabájtot nyomó monstre javítás a programhoz. Leginkább többjátékos összecsapásokban dőlhetünk hátra nyugodtabban, jó pár apróbb és komolyabb bugot sikerült kiirtani. Nyomás letölteni!
FarCry 1.4 patch
A FarCry címet viselő színes, szagos, látványos és döbbenetes akciójáték frankó kis hírnevet kovácsolt a készítőgárdának, az eredetileg technikai demonstrációnak szánt szoftver óriási anyagi siker lett...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Far Cry megjelenés:
2014. február 12.
Far Cry gépigény:
CPU: 1000 MHz,
RAM: 256 MB,
VGA: 64 MB,
HDD: 4 GB
Azért egy 10/8 - at megérdemel!
Ha az FPS egy RPG-vel párosul, akkor halálos bűn elcseszni a sztoriját, lásd: Deus Ex-ek... Szerintem annak a játéknak mindenképp eltalálták a történetét. Néha még érdekelt is, komolyan!:D
De szerintem a Doom 3 sem volt olyan gagyi, pl. Na, nem a rettenetesen drámai párbeszédekről beszélek, hanem a rengeteg PDA-anyagról, ami bemutatta a Marsot... Na, az tetszett, még még még ilyet!
A Condemned is egy kivétel: a sztorija szerintem egészen jó kis thriller volt, s a nyomozás is foglalkozatott.
A FEAR-nek nem jó a sztorija, de kellőképpen kusza, így az érdeklődés fennmaradt:D.
A Republic Commandoban a SW ellenére nem sok történetet fedeztem fel. De ott nem is a sztori, hanem a commandos érzés volt a fő motívum.
A Far Cry-t nálam az abszolút jó akció és az atmoszféra mentette meg.
A Half Life sem egy díjnyeres, de a karakterei kiválóak, az arcmimika miatt nagyon tetszettek, s ott ezért vártam a sztori egyik következő szálát.
A háborús FPS-ekben pedig a narráció, a drámaiság a lényeg, így azokban szerintem nem is szabad sztorit keresni:D (bár a MOHPA eléggé tetszetős volt ezen a téren, meg a BiA is).
Ja, és egyik kedvencesm, a XIII pedig egyértelmű, miért fogott meg: mert a képregényt sikerült átültetni a játékba, így a sztorija is eléggé ütőképes.
Jelenleg ennyi FPS jutott eszembe. De ha kihagytam valamit, szóljatok!:D
HL2-t meg azért nem írom, mert azt még végig se vittem...
Hoppá! Hát a FEAR! Annak mesteri volt a sztorija.
Nálam top10-es játék.
Én ugyan nem játszottam vele, csak haveromnál figyeltem, ahogy játszik. A külső részeknél még nem is gondoltam semmi rosszra, bár nem is volt benne semmi extra a látványon kívül. Csak akkor kezdtem el fogni a fejem, amikor valami földalatti lerobbant laboros pályát töltött be, és félhomályból előbukkant egy Doom-szökevény monsta. Akkor érett meg bennem az elhatározás, hogy ezt a gémet bizony fel nem rakom a gépemre...
Grafikailag meg még mindig ott van az elitben (bár érdekes, hogy az új kártyákon 1.33 patch nélkül televan textúrahibákkal)