• A next-gen konzolos változatokban nem lesz ray tracing
  • A fejlesztők inkább a teljesítményre, mintsem a látványra mentek rá
  • Október 7-én jelenik meg a játék

Míg a Far Cry 6 PC-n büszkélkedhet majd a ray tracinggel, addig a PS5-ös és Xbox Series X|S verziók nem támogatják ezt a funkciót. Ez a hír annyira azért nem meglepő, tekintve, hogy a Ubisoft feltűnően hallgatott az ügyben. A kiadó nemrég megosztott egy videót, ami a Far Cry 6 PC-s verziójának valósághű ray-traced tükröződéseit és árnyékait prezentálta, azonban a konzolok közül egyik sem kapott hasonló előzetest. Stephanie Brenham a Wccftech-nek elmondta, hogy ez a technika "csak PC-s funkciónak" számít a Far Cry 6 esetében. Brenham tovább azt is elárulta, hogy a jelenlegi generációs hardvereken történő fejlesztés az egyes konzolok teljesítményének kihasználása körül forgott, hogy optimalizálják a teljesítményt, "megcélozva a 4K-t és elérve a 60fps-t", ugyanakkor biztosítva, hogy az új funkciók, például a dinamikus időjárási rendszer minden platformon megjelenjen. Bár nem meglepő, Brenham emellett megjegyezte, hogy a Ubisoft a Far Cry 6 FidelityFX Super Resolution támogatását az AMD-vel közösen fejlesztette PC-re. Az interjú további részletei arra utalnak, hogy a Far Cry 6 fejlesztői a teljesítményt helyezték előtérbe a vizuális látványvilággal szemben. A Far Cry 6 október 7-én érkezik Google Stadia, PC, PS4, PS5, Xbox One és Xbox Series X|S konzolokra.