Ugyebár jól tudjuk, hogy mekkora felháborodás volt a Spore DRM-jével kapcsolatban, ami hetekig nem volt képes elcsitulni, de ahogy az várható volt, Will Wright játékát úgy viszik, mint a cukrot, és a SecuROM megléte ellenére a torrenthálózatokon is rendkívül népszerű a játék, de mindezek dacára úgy látszik, mégis lát valamit a fent említett másolásvédelmi rendszerben a Ubisoft, hiszen ezt fogja használni a Far Cry 2 esetében is -- bár a Spore-hoz képest engedékenyebbek lesznek.
A Far Cry 2-t három számítógépre telepíthetjük, egyenként öt alkalommal, azonban ha szakszerűen távolítjuk el a játékot, akkor „visszakapunk” egy aktiválási lehetőséget, így kvázi végtelen számú telepítést eszközölhetünk, megkímélve magunkat a hardvermeghibásodások, vagy fejlesztések okozta fejfájástól. Persze ha valamilyen oknál fogva mégis több aktiválásra lenne szükségünk, akkor az Ubisoft által hosszú távra biztosított támogatási rendszer áll a rendelkezésünkre.
Lazán kapcsolódik a hírhez, hogy a napokban az EA vezérigazgatója, John Ricitiello a Dow Jones/Nielsen Media and Money Conference-en kinyilvánította a véleményét a másolásvédelemről, és kiderült hogy ő személy szerint nem használna DRM-et, azonban ezt nem tehetik meg a kalózok miatt, de szerencsére a játékosok 99,8 százalékát egyáltalán nem érdekli a DRM.
A Far Cry 2-t három számítógépre telepíthetjük, egyenként öt alkalommal, azonban ha szakszerűen távolítjuk el a játékot, akkor „visszakapunk” egy aktiválási lehetőséget, így kvázi végtelen számú telepítést eszközölhetünk, megkímélve magunkat a hardvermeghibásodások, vagy fejlesztések okozta fejfájástól. Persze ha valamilyen oknál fogva mégis több aktiválásra lenne szükségünk, akkor az Ubisoft által hosszú távra biztosított támogatási rendszer áll a rendelkezésünkre.
Lazán kapcsolódik a hírhez, hogy a napokban az EA vezérigazgatója, John Ricitiello a Dow Jones/Nielsen Media and Money Conference-en kinyilvánította a véleményét a másolásvédelemről, és kiderült hogy ő személy szerint nem használna DRM-et, azonban ezt nem tehetik meg a kalózok miatt, de szerencsére a játékosok 99,8 százalékát egyáltalán nem érdekli a DRM.
A 99,8%-os dolog meg részben igaz, de az már érdekli az egyszeri usert, hogy ha pl 6-odszorra karja újrarakni és nem megy akkor "mi a rák van"?...
Lassan kiadhatnának egy könyvet a "Hogyan szúrjunk el egy jó játékot vásárlókat potenciális bűnözőként kezelő másolásvédelemmel" címmel. Persze azt is SecuROM-mal, hogy csak 5x olvashasd el....