Ugyebár jól tudjuk, hogy mekkora felháborodás volt a Spore DRM-jével kapcsolatban, ami hetekig nem volt képes elcsitulni, de ahogy az várható volt, Will Wright játékát úgy viszik, mint a cukrot, és a SecuROM megléte ellenére a torrenthálózatokon is rendkívül népszerű a játék, de mindezek dacára úgy látszik, mégis lát valamit a fent említett másolásvédelmi rendszerben a Ubisoft, hiszen ezt fogja használni a Far Cry 2 esetében is -- bár a Spore-hoz képest engedékenyebbek lesznek.
A Far Cry 2-t három számítógépre telepíthetjük, egyenként öt alkalommal, azonban ha szakszerűen távolítjuk el a játékot, akkor „visszakapunk” egy aktiválási lehetőséget, így kvázi végtelen számú telepítést eszközölhetünk, megkímélve magunkat a hardvermeghibásodások, vagy fejlesztések okozta fejfájástól. Persze ha valamilyen oknál fogva mégis több aktiválásra lenne szükségünk, akkor az Ubisoft által hosszú távra biztosított támogatási rendszer áll a rendelkezésünkre.
Lazán kapcsolódik a hírhez, hogy a napokban az EA vezérigazgatója, John Ricitiello a Dow Jones/Nielsen Media and Money Conference-en kinyilvánította a véleményét a másolásvédelemről, és kiderült hogy ő személy szerint nem használna DRM-et, azonban ezt nem tehetik meg a kalózok miatt, de szerencsére a játékosok 99,8 százalékát egyáltalán nem érdekli a DRM.
A Far Cry 2-t három számítógépre telepíthetjük, egyenként öt alkalommal, azonban ha szakszerűen távolítjuk el a játékot, akkor „visszakapunk” egy aktiválási lehetőséget, így kvázi végtelen számú telepítést eszközölhetünk, megkímélve magunkat a hardvermeghibásodások, vagy fejlesztések okozta fejfájástól. Persze ha valamilyen oknál fogva mégis több aktiválásra lenne szükségünk, akkor az Ubisoft által hosszú távra biztosított támogatási rendszer áll a rendelkezésünkre.
Lazán kapcsolódik a hírhez, hogy a napokban az EA vezérigazgatója, John Ricitiello a Dow Jones/Nielsen Media and Money Conference-en kinyilvánította a véleményét a másolásvédelemről, és kiderült hogy ő személy szerint nem használna DRM-et, azonban ezt nem tehetik meg a kalózok miatt, de szerencsére a játékosok 99,8 százalékát egyáltalán nem érdekli a DRM.
az EA megoldását én is ellenzem...pofátlanság teteje az ő DRMjük :/
BOCS, tényleg bocs, hogy nem a témához kapcsolatban írok, de egyszerűen nem találtam sehol, hogy a Levrovnak mi az e-mail címe? Tud valaki segíteni?Egyébként meg hova írjak ha ilyen gondom van?
Nem is konkrétan az Ubisoft megoldásáról beszéltem /ez még elmegy de azért ez se tetszik/. Már amennyiben valóban visszakapod az aktivációt ugyebár, mert Bioshock-nál is ezt mondták aztán kiderült menet közben, hogy mégse... De ha itt még igaz is akkor is ott van az EA féle DRM ami bizony uninstallnál sem ad vissza aktivációt. Tehát nekik idővel mindenképpen telefonálni vagy e-mailezni fogsz ha használni akarod azt amiért fizettél, méghozzá nem is keveset. És valaki szerint ez így szép és jó. Szerinted?
Amugy én nagyon vártam már régóta a játékot, erre 1-2 napja ez a hír nagyon mészre nyomot és nagyot csalódtam, bár még mindig zavar, hogy miért kell telecseszni minden játékot ezzel a drm-el! A kérdésem pedig, az, hogy ha én felteszem, uninstalálom és leformázom a gépet, akkor az "aktivációmat" visszakapom vagy 1 el fog veszni?! Előre is kösz a választ
az meg Andree hogy te 15x uninstaláltad eddig a StarCraft-ot , azt evvel is megteheted
mivel uninstalláláskor visszakapod az aktivációt vagy minek mondjam
ha meg windowst kell újratenned akkor is képes vagy még bemászni a vezérlőpultba és letörölni....ritka az olyan baj hogy már azt se lehet megtenni
ha meg elfogy az 5 , küldesz 1 mailt az ubinak azt kész....
A DRM-el kapcsolatban annyit, hogy semmit sem ér, csak a crackerek skilljeit fejleszti (egy idő után már azt sem...). Az a helyzet, hogy akik töréssel foglalkoznak gyakran magasabb tudással rendelkeznek mint akik a védelmet csinálják (pl. a "feltörhetetlen" Starforce rövidke élete).