„Még egy sztyuárdesz is könnyen össze tudja rakni.” -- ezzel, a video leírásában látható mondattal adta meg az MSI a Nightblade Z97 PC videójának alaphangját, maga a reklám azonban még ezen is túltesz. A gagyiság netovábbja az ostobának beállított légi kísérő (aki egyébként profi gamer, aki a tudását be is mutatja, csak nézzétek) és a kompakt PC találkozása; az egész olyan rossz, hogy egy bizonyos ponton átfordult szórakoztatóvá, sőt a paródia határát súrolja, így mindenképpen ajánlott a megtekintése, minimum azért, hogy lássátok, hogyan nem szabad reklámot készíteni.
Fantasztikusan rossz reklám az MSI-től
Az MSI egy olyan rossz reklámanyagot készített a Nightblade Z97 PC-jéhez, hogy azt muszáj megnézni.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Izé...
Az meg, hogy monitor, egér, billentyűzet és tápkábel nélkül mit szeretne vele kezdeni? Jó kérdés. :D
Izé...
A hangulat ami átjön az a tipikusan átlag USA állampolgáré, aki teszi a kötelességét, mindig vidám, és gondtalan. A zenével együtt, mintha "minden szupi-szuper" lenne. Minden képsorrol süt a mesterségesség és a nem természetes viselkedés. (Everything is awesome! - ha még emlékszünk a dalra, amit az International Business Times a lopakodó fasizmus dalának nevezett).
Emlékezetes darab, remélem nem törlik majd, hogy hivatkozni lehessen rá később is, mint - ahogy Obo is írta - a gagyiság iskolapéldájára. A marketingest meg előléptetik, mert végül többen nézték meg a videót, mint amennyivel előzetesen kalkuláltak. A "stewardess"-t kicsit sajnálom, hogy ilyesmihez adta az arcát (és a lábszárát, már ha egyáltalán az övé). Bár biztos jó pénzt kapott érte...
Ez sajnálatos módon nem csak és kizárólag az amerikaiknak szól, bárhol bárkinek, aki vevő elkölteni pénzt reklámok hatására. Az amcsikhoz csak annyit, hogy képmutató népség és sok gondot ők okoznak, de nem politikai oldal ez és inkább ezt a szálat nem folytatnám.
A videó felbontáson én se tudok állítani, mindig visszaáll arra, amivel felkerült.
Egyébként a gagyi reklámtól eltekintve, maga a Nightblade szerintem egy egész korrekt barebone PC.
@wilson: meg úgy semmilyen kábel sincs, amivel áramhoz juthatna a gép. Meg rögtön elhiszem, hogy egy nő elmegy a Gamesconra Kölnbe, és ott majd ugyanabban az utaskísérő ruhában lesz, meg ugyanazokat az alsóneműket fogja hordani, mert hogy más ruhát nem pakolt, az holtbiztos.
OFF: én vagyok az egyetlen, aki nem tud állítani a videó felbontásán? Mióta ez az új youtube videólejátszó felület van, minden videónál a 360p a max, átállítani meg sehol sem tudom.
A hangulat ami átjön az a tipikusan átlag USA állampolgáré, aki teszi a kötelességét, mindig vidám, és gondtalan. A zenével együtt, mintha "minden szupi-szuper" lenne. Minden képsorrol süt a mesterségesség és a nem természetes viselkedés. (Everything is awesome! - ha még emlékszünk a dalra, amit az International Business Times a lopakodó fasizmus dalának nevezett).
Emlékezetes darab, remélem nem törlik majd, hogy hivatkozni lehessen rá később is, mint - ahogy Obo is írta - a gagyiság iskolapéldájára. A marketingest meg előléptetik, mert végül többen nézték meg a videót, mint amennyivel előzetesen kalkuláltak. A "stewardess"-t kicsit sajnálom, hogy ilyesmihez adta az arcát (és a lábszárát, már ha egyáltalán az övé). Bár biztos jó pénzt kapott érte...
A buta amerikainak szól ez a reklám, no persze ha csak ott sugározzák ezt a reklámot.
A hangulat ami átjön az a tipikusan átlag USA állampolgáré, aki teszi a kötelességét, mindig vidám, és gondtalan. A zenével együtt, mintha "minden szupi-szuper" lenne. Minden képsorrol süt a mesterségesség és a nem természetes viselkedés. (Everything is awesome! - ha még emlékszünk a dalra, amit az International Business Times a lopakodó fasizmus dalának nevezett).
Emlékezetes darab, remélem nem törlik majd, hogy hivatkozni lehessen rá később is, mint - ahogy Obo is írta - a gagyiság iskolapéldájára. A marketingest meg előléptetik, mert végül többen nézték meg a videót, mint amennyivel előzetesen kalkuláltak. A "stewardess"-t kicsit sajnálom, hogy ilyesmihez adta az arcát (és a lábszárát, már ha egyáltalán az övé). Bár biztos jó pénzt kapott érte...