Talán emlékeztek még a Bard’s Tale című rendkívül szellemes akció-RPG paródiára, amely pár évvel ezelőtt jelent meg, de ha ez nem, akkor az első Fallout emléke biztos felsejlik sokak számára. Az inXile igazából a nem túl sikeres Bard’s Tale óta nem hallatott magáról (amelynek egyébként a címén kívül nem sok köze volt a klasszikus Commodore 64-es szerepjátékhoz), úgyhogy az is csoda, hogy egyáltalán eddig fennmaradtak, miközben az aktív stúdiókat is sorra zárják be.
Fargo a szokásos marketingszöveget nyomatta frissen felvett régi kollégájával kapcsolatban („Jason fantasztikus múlttal rendelkezik a szerepjátékok fejlesztése téren és..." blablabla) azonban sokkal érdekesebb, hogy a két úriember újabb szerepjátékot fejleszt az inXile-on belül. Mivel PC-re manapság már sajnos nem dézsával öntik az RPG-ket, ezért reméljük, hogy a készülő játék erre a platformra is megjelenik.
Fargo a szokásos marketingszöveget nyomatta frissen felvett régi kollégájával kapcsolatban („Jason fantasztikus múlttal rendelkezik a szerepjátékok fejlesztése téren és..." blablabla) azonban sokkal érdekesebb, hogy a két úriember újabb szerepjátékot fejleszt az inXile-on belül. Mivel PC-re manapság már sajnos nem dézsával öntik az RPG-ket, ezért reméljük, hogy a készülő játék erre a platformra is megjelenik.
Másik meg hogy '97-ben ő volt az Interplay vezetője, csak jobban tudja nálad, hogy Anderson mennyire volt fontos fejlesztő, vagy mennyire nem, nem gondolod...
Egyébként meg nem értem, mi olyan marhára "zavaros" neked abban, hogy a Fallout egykori fejlesztői szanaszét széledtek és egy csomó cégnél elhelyezkedtek...
Erre szokták azt mondani, hogy "ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna..."
Másik meg hogy '97-ben ő volt az Interplay vezetője, csak jobban tudja nálad, hogy Anderson mennyire volt fontos fejlesztő, vagy mennyire nem, nem gondolod...
Egyébként meg nem értem, mi olyan marhára "zavaros" neked abban, hogy a Fallout egykori fejlesztői szanaszét széledtek és egy csomó cégnél elhelyezkedtek...
Erre szokták azt mondani, hogy "ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna..."
Ja és Jason Anderson a Bethesda-tól jött el, ahol valószínűleg a Fallout MMO-n dolgozott. Fallout 1-nél pedig engine és interface design-al foglalkozott.
Ja és Jason Anderson a Bethesda-tól jött el, ahol valószínűleg a Fallout MMO-n dolgozott. Fallout 1-nél pedig engine és interface design-al foglalkozott.
Ez a mondat rossz.
Ez a mondat rossz.
Most nézem: Fargonak a Fallouthoz nem sok köze volt, Jason Andersonra meg abszolút semmit nem hoz a Wikipedia. Hát ennyi erővel bármelyik kevésbé jelentős munkatársnál is el lehet ezt a "Fallouton dolgozott"-lőport sütni.
Most nézem: Fargonak a Fallouthoz nem sok köze volt, Jason Andersonra meg abszolút semmit nem hoz a Wikipedia. Hát ennyi erővel bármelyik kevésbé jelentős munkatársnál is el lehet ezt a "Fallouton dolgozott"-lőport sütni.