- A Fallout 76 startja nem sikerült túl fényesen
- Viszont két decemberben érkező patch jelentősen megváltoztatja majd a játékot
- Megjön például a FOV PC-re, és növelik a tárolónk kapacitását is
November közepén rajtolt a Fallout 76, azonban a játék sorsa eddig nem alakult túl fényesen. Rögtön az első nap érkezett hozzá például egy patch, ami nagyobb volt, mint maga a program, azonban ez sem tudta megoldani az összes technikai problémáját. Ráadásul, ha ez nem lenne elég, a Fallout 76 a kritikusok és a játékosok szívébe se tudta belopni magát, a legtöbb platformon inkább kritikát, semmint dicséretet kapott a Bethesda alkotása.
Úgy tűnik azonban, hogy a fejlesztők még nem mondtak le a játékról, és mindent meg is tesznek, hogy azt kijavítsák. Többek között erről szólt az Inside the Vault bejegyzés-sorozat első része, melyben a Bethesda bejelentette, hogy december folyamán két patch is érkezik a programhoz, melyek alaposan átalakítják a Fallout 76-t.
A legfontosabb változás talán az, hogy 400-ról 600-ra bővül a tárolónk kapacitása, de szintén jó hallani, hogy érkezik a 21:9-es képarány támogatása, a FOV állítása és a Push-to-Talk hangchat PC-re. Egyszerűsödik továbbá a C.A.M.P. rendszer, az új Bulldozer funkciónak hála könnyebben tudjuk majd eltakarítani a fákat, köveket és más akadályokat a helyről, ahová építkezni szeretnénk. Ezek közül a tároló kapacitását bővítő patch december 4-én érkezik, míg az extra PC-s beállításokra és a Bulldozer funkcióra december 11-ig kell várnunk.
Persze van egy fajta fanatizmus a CDPR és a Blizzard felé, ami miatt nekik mindent elfelejtenek a rajongók. Mondhatnék még ezer példát erre a kettős mércére, de nem feladatom védeni a Fallout-ot, de néha magatokba nézhetnétek, mikor felnőtt csecsemőként viselkedve bíráltok valamit, amin csomó ember éveket dolgozott, hogy örömet szerezzenek másoknak.
CD Project Red:
Azt se szabad elfelejteni, hogy ez az első multis játék, amin dolgozott ez a stúdió, úgyhogy valahol el kell kezdeni és tesztelni a lehetőségeket, de nem is lesz elfeledve a Fallout 76, mert folyamatos támogatást ígérnek, amiből mi és ők is profitálhatnak, mert talán egyszer megéri majd az árát az F76 és a jövőbeni játékaikba is kerül majd valami féle kis multis elem.
Én személy szerint örülnék egy olyan TES játéknak, ahol a szóló játékmódon van a hangsúly, de apró multis elemekkel rendelkezne, ahol 1-2 küldetés erejéig lehetne coop-ban menni vagy egy nagy városban tradelhetnél más játékosokkal, rengeteg elképzelésem lenne, hogyan lehetne színesebbé tenni így egy alapvetően single player játékot, úgyhogy remélem a fejlesztők is valami hasonlót terveznek, mert ezzel tudják elérni, hogy a multis játékok ne szorítsák ki a piacról az egyjátékos sztorikat.
TLDR: Szükséges rossz a Fallout 76, hogy ne kelljen elkapkodni a következő Elder Scrolls játékot.
Ez egy rosszul sikerült Fallout 4 multiplayer mod, amit teljesen áron rád akarnak sózni, ráadásul a Bethesda évek óta pofátlanul hazudik és hanyag munkát végez, mert majd a modderek úgyis kijavítanak, amit tudnak.
Azt se szabad elfelejteni, hogy ez az első multis játék, amin dolgozott ez a stúdió, úgyhogy valahol el kell kezdeni és tesztelni a lehetőségeket, de nem is lesz elfeledve a Fallout 76, mert folyamatos támogatást ígérnek, amiből mi és ők is profitálhatnak, mert talán egyszer megéri majd az árát az F76 és a jövőbeni játékaikba is kerül majd valami féle kis multis elem.
Én személy szerint örülnék egy olyan TES játéknak, ahol a szóló játékmódon van a hangsúly, de apró multis elemekkel rendelkezne, ahol 1-2 küldetés erejéig lehetne coop-ban menni vagy egy nagy városban tradelhetnél más játékosokkal, rengeteg elképzelésem lenne, hogyan lehetne színesebbé tenni így egy alapvetően single player játékot, úgyhogy remélem a fejlesztők is valami hasonlót terveznek, mert ezzel tudják elérni, hogy a multis játékok ne szorítsák ki a piacról az egyjátékos sztorikat.
TLDR: Szükséges rossz a Fallout 76, hogy ne kelljen elkapkodni a következő Elder Scrolls játékot.
a fallout szériát folyamatosan hülyítik (nv kivétel, de az nem bethesda érdem), hasonlóan a tes sorozathoz, növelendő a brand ismertségét s így a következő generációs játékostábort. a tes kapott mmorpg-t is, mely nem sikertelen, hát úgy gondolták, multisítsunk egyet a következő falloutnál is.
nem jött be.
remélem belátják, vissza a tervezőasztalhoz s a következő tes normális lesz (már skyrimhez képest, morrowind színvonalat nem várok).