- Az ausztrál hatóságok a Fallout 76 játékosok kártalanítására kötelezték a Zenimaxot
- Mindenki jogosult a pénze visszakapására, aki a megjelenés és 2019 június között kérte azt
- A panaszok között leggyakrabban a szerverproblémák és a grafikai bugok szerepelnek
Az elmúlt hetekben főleg a Fallout 1st néven futó prémium bérlet kapcsán kapta a kritikákat a Fallout 76 és a Bethesda, és nagyon úgy néz ki, hogy a játék megpróbáltatásainak még koránt sincs vége. Nemrég ugyanis az ausztrál fogyasztóvédelem úgy döntött, a Zenimaxnak, a Bethesda anyavállalatának, kártalanítania kell minden Fallout 76-ra beruházó játékost, aki a megjelenés és 2019.júniusa között a játékra kiadott pénze visszafizetését kérte tőlük.
Az indoklás szerint Ausztráliában a vásárlónak joga van visszakérni a pénzét, amennyiben az általa vett termék hibás, sérült vagy drasztikusan eltér attól, amit a leírása állít róla. A játékosok leginkább a szerverproblémákra. a lagra és a grafikai bugokra panaszkodtak a Fallout 76 esetében, ez pedig a hatóság szerint elég ahhoz, hogy a pénzüket visszakaphassák, amennyiben a fent jelzett időszakon belül jelezték, hogy erre igényt tartanak.
Éppen ezért a Steam féle megoldás teljesen szimpatikus, bár volt, hogy én is keveselltem a 2 órát. De egy eleve 2-4 órás csökkentett árú termékkel szemben meg nem volna fair ha felemelnék mondjuk 4-re... Bár volt, hogy én is kevésnek éreztem a 2 órát, hogy teljes képet alkossak egy játékról...
Több ilyen kéne több országba... és akkor esetleg nem adnak ki pre alfa játékokat..
Itt viszont definiálni kellene, hogy terméket vagy szolgáltatást értékesítettek-e.
Ha termékként határozták meg, akkor a jog szerint visszajár a pénz (bizonyos időn belül!), függetlenül attól, hogy csak egyszer használták, vagy többször is beindították. Pld. rossz képet adó monitor, hibás kijelzős telefon.