Todd Howard a Game Informernek adott interjújában elmondta, hogy az idén novemberben esedékes Fallout 4 már kevesebb kritikus hibával fog megjelenni, mint a stúdió korábbi játékai, ugyanis sokat tanultak a Skyrim számtalan bugjának eltaposása közben.
„Mindig lesznek problémák, de szerintem nagyon sokat javultunk ezen a téren. Számunka a játékosok mentése az elsődleges dolog. Ha összeomlik a játék az rossz, de az sokkal rosszabb, ha odavész a mentés. Ezt minden áron szeretnénk elkerülni.”
A Bethesda számára nem idegenek a hibák (a Skyrim esetében emlékezetes a mentések eltűnése, amire utalt is az interjúban), de ezek szerint a Fallout 4 már kevésbé lesz problémás -- persze, ahogy azt, Howard is mondta, nincs tökéletes játék, a hibák elkerülhetetlen velejárói egy komplex projektnek, a Fallout 4 pedig kifejezetten összetett lesz. Szerencsére már majdnem kész a játék, így lehet foglalkozni az utolsó simításokkal.
ezeket kalapálják el, a maradékot majd a közösség, az úgyis tisztességesebb munkát végez.