Nem véletlenül választották az idei E3 legjobbjának a Fallout 4-et, hiszen a Bethesda a régóta várt program esetében olyan bejelentésekkel állt elő, mint például a számítógépes modifikációk konzolos elérhetőségének biztosítása. Kis szépséghibája a dolognak, hogy egyelőre még maga a modkészlet, valamint a felhasználók által kreált tartalmak megosztására szolgáló rendszer sem létezik. Ezt maga Pete Hines, a Bethesda marketingvezére ismerte el, hozzátéve, hogy előbb minden erejükkel arra fókuszálnak, hogy befejezzék a Fallout 4-et, és csak azután kerül terítékre a modifikációk támogatására kitalált eszközök és rendszer kialakítása, melyre már csak 2016-ban kerülhet sor.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

„Senkit nem érdekelnek a modok, ha a játék béna. Mindig is ez volt a filozófiánk ezzel kapcsolatban. Csak akkor ölünk energiát a Creation Kit programcsomag megalkotásába, ha teljesen készen vagyunk a Fallout 4-gyel.” – mondta Hines.
A szakember azt is elárulta, hogy a jelen pillanatban a bugokat kigyomlálásán dolgoznak, illetőleg a frame rate értékeken próbálnak meg még csiszolni egy keveset.

„Az ötlet az, hogy a modifikációs eszközök minden platformon működni fognak, de az az igazság, hogy a rendszer még nem létezik. A fejlesztők dolgoznak rajta jelenleg is, de ez még eltart egy ideig. Egészen biztos, hogy átcsúszik a következő évre, addig el sem tudjuk kezdeni.” – magyarázta Hines, aki annyit még hozzátett, hogy terveik szerint a Bethesda.net funkcionál majd egyfajta központként a Fallout modok, vagy éppen a Doom SnapMap funkciójával készített pályák megosztásához a jövőben.